U modu di u layout di l'illuminazione
A disposizione di l'illuminazione di u tribunale di pallavolo usa principalmente l'arrangiamentu di l'illuminazione diretta, l'arrangiamentu di l'illuminazione diretta pò dà un ghjocu cumpletu à l'efficacità di u sistema di illuminazione sportiva, alta efficienza, bonu effettu di risparmiu d'energia, hè attualmente u sistema mainstream in u mondu sanu.Include.
1. U top layout, vale à dì, i lampi è lanterni sò disposti sopra à u locu, u fasciu di luce perpendiculare à u pianu pianu di u locu.Hè cunsigliatu à aduprà lampade di distribuzione di luce simmetrica, adattatu per l'usu principale di u spaziu bassu, i requisiti di uniformità di l'illuminazione di u livellu di a terra sò elevati, è senza esigenze di trasmissione televisiva di u stadiu.
2. I dui lati di u lume deve esse usatu luminarii asimmetricu di distribuzione di luce, disposti in a strada, appiecabile à i bisogni di l'illuminazione verticale di l'altitudine è i bisogni televisivi di u stadiu.L'angolo di mira di a luminaria ùn deve esse più di 65 gradi quandu i dui lati sò disposti.Questu hè largamente utilizatu in stadii cù esigenze di trasmissione televisiva.
3. L'arrangementu mistu deve esse usatu per una varietà di forma di distribuzione di luce di lampade, adattatu per un grande stadiu cumpletu.L'arrangementu di lampade è lanterni vede l'arrangiamentu superiore è i dui lati di l'arrangiamentu.
4. Cù u sistema di illuminazione diretta, dispusizione di illuminazione indiretta di luce dolce, cuntrollu di glare, ma u cunsumu d'energia, i so lampade irradiation upward, à traversu u tettu di a luce riflessa per l'illuminazione di u situ.L'apparizione di l'illuminazione indiretta deve esse aduprata cù un luminariu di distribuzione di luce di fasciu mediu è largu, adattatu per i piani alti, grandi spazii è cundizioni riflettenti di u tettu di u spaziu di l'edifiziu, micca applicabile à l'installazione di lampade sospese è lanterne di l'edificiu è restrizioni strette à l'abbagliamento. , ci sò esigenze di trasmissione televisiva di u stadiu.