Sporting With Lights: Un sguardu à l'illuminazione di u Padel Court

L'illuminazione artificiale di e instalazioni sportive, cum'è a corte di padel, hè guvernata è cuntrullata da e regule è regulamenti per u sport.I requisiti di illuminazione per e diverse categurie di cumpetizione, è a pusizioni di lumi per prevene l'abbagliamentu sò solu alcuni esempi.Proiettoriaduprendu l'ultime tecnulugia LED sò diventate più populari cà i spotlights tradiziunali perchè sò più durable è efficaci.

illuminazione padel 1 

 

A nostra illuminazione sportiva LED per i campi di padel rispettu i standard naziunali è internaziunali ricunnisciuti

 

Urendering d'alta culoreassicura chì i ghjucatori, l'ufficiali è i spettatori sò capaci di vede u ballu ùn importa micca quantu veloce o lentu si move.

Consegnaalta uniformitàdistribuendu a luce uniformemente nantu à a superficia di u campu di ghjocu in modu chì ùn ci hè micca spazii scuri o ombre.

Dirigisce a luce nantu à u tribunaleper riduce u spillage di luce per u vicinatu lucale è a biodiversità.

Reduce i costi cunbassu cunsumu d'energia, è materiali durable chì guarantiscenu una longa vita.

A stallazione faciule hè pussibule;Pudemu offre una varietà di opzioni di illuminazione LED per a pista di padel secondu u vostru livellu di cumpetizione è infrastruttura.

illuminazione padel 2 

 

Regolamenti attuali è fattori da cunsiderà

 

Per assicurà chì i ghjucatori è i spettatori ponu vede a bola chjaramente, una bona fonte di illuminazione hè necessaria in i tribunali di regulazione.L'illuminazione deve esse uniforme è evite u splendore, è deve esse piazzatu in modu chì a visione di i ghjucatori, l'ufficiali è i spettatori ùn hè micca impeditu.L'obiettivu hè di furnisce cunfortu è cunfortu per i ghjucatori è l'ufficiali, è ancu e migliori cundizioni pussibuli per i partiti.

I campi di padel necessitanu un certu gradu di illuminazione horizontale, chì hè misurata in Lux o a quantità di luce per sq m.

 

Illuminazione per i campi di padel basatu nantu à i requisiti di illuminazione

 

I requisiti di illuminazione per a regulazione di a corte di padel ùn sò micca listessi.L'scelta di l'attrezzatura di l'illuminazione dipende da quali categurie di cumpetizione o sportu serà utilizatu per u tribunale è i normi regulatori currispondenti chì devenu esse seguitu.U Regolamentu UNE-EN 12193 Illuminazione Impianti Sportivi divide stu tipu di illuminazione in trè categurie basate nantu à diverse categurie di cumpetizione.Differenzi ancu trà i campi interni è i campi esterni.

A regulazione stabilisce livelli minimi di illuminazione per a corte, cumpresa a resa di culore (misurata in Lumens) è uniformità.

 

Illuminazione di a categuria 1

Corti induve si ghjucanu cuncorsi naziunali è internaziunali di primu livellu.Queste corti anu esigenze di illuminazione assai elevate è devenu piglià in cunsiderà un gran numaru di spettatori chì fighjenu i partiti da luntanu.I tribunali esterni devenu avè un minimu di 500 Lx è 70% uniformità.I tribunali interni sò illuminati à 750 Lx in media cù 70% uniformità.

illuminazione padel 3

 

Illuminazione per a categuria 2

Sta categuria include cumpetizioni regiunale o lucali.Questa legislazione ricumanda chì i tribunali esterni anu un livellu minimu di illuminazione di 300 Lux è 70% uniformità.Per l'installazione interna, l'illuminazione necessaria hè 500 Lx è 70% uniformità.

 

Illuminazione per a Categoria 3

Sta categuria include i tribunali chì sò aduprati per scopi scolastici, di furmazione è di recreazione.I tribunali esterni devenu avè un minimu di 200 Lx è 50% uniformità.L'installazione interna deve avè una illuminazione horizontale minima di 300 Lx è 50% uniformità.

 

A regulazione richiede un minimu di 1,000 Lumen Per Watt per l'illuminazione verticale quandu partite di padel o video sò trasmessi in televisione, o apparecchi audiovisivi sò usati.Questu pò ancu esse più altu secondu a situazione.

I prughjetti di illuminazione deve ancu piglià in cunsiderà u tipu, a quantità è l'orientazione di l'apparecchi d'illuminazione, cum'è specificatu in a legislazione pertinente.Hè ricumandemu chì l'installazione di luce sò custituiti da quattru posti di almenu sei metri di altezza, ognuna dotata di dui proiettori o spotlights.

illuminazione padel 6

 

Apparecchi di luce cù caratteristiche high-tech è cunsigliati

 

In più di e diverse esigenze di illuminazione per i campi di padel, secondu a so classificazione, l'apparecchi di lumi deve ancu risponde à certi requisiti tecnichi per assicurà e cundizioni ottimali di ghjocu.L'orientazione hè impurtante per evità u glare, per esempiu.Padel hè un sport estremamente veloce, cusì i livelli di illuminazione è a traiettoria di luce nantu à e boli o i ghjucatori devenu esse precisi.

Hè dunque ricumandemu d'utilizà spotlights è luci di inundazione cù lenti asimmetrici chì ponu riduce l'abbaglianti.Queste luci minimizzanu u splendore à u massimu, chì permettenu à i ghjucatori di vede a trajectoria di e boli senza perde a visibilità.Per evitari stu tipu di splendore, sti luminari ùn deve esse stallati nantu à u tettu sopra i tribunali.

Per via di i so numerosi vantaghji, i luminari LED sò più populari per l'illuminazione di campi di padel chì i spotlights alogeni.Hanu ancu costi di mantenimentu più bassi.

 

illuminazione padel 5

 

Reducenu u cunsumu d'energia da una quantità considerableu.Proiettori LED ponu risparmià trà 50 à 70% paragunatu à i spotlights alogeni.

Questi luminari ponu ancu esse aduprati per maximizà u tempu passatu in tribunale, postu chì sò accesi istantaneamente.Emettenu ancu una quantità limitata di calore, facendu ideali per i tribunali interni cù spaziu limitatu.L'investimentu hè assai costu-efficace è rapidamente rimbursatu, in più sò garantiti per durà assai tempu.

UNari&Rozaa serie hè una grande opzione.Questi luminari sò dotati di tecnulugia LED avanzata, chì ottimisimu a distribuzione di luce.Puderanu esse aduprati per trasmette avvenimenti.Puderanu risponde à tutti i bisogni di l'illuminazione cù e so lenti diverse.U so design innovativu li permette di esse piazzati in u locu ghjustu cù moduli pivotabili individuali.I 30 gradi.60 gradi.90 gradi.èasimmetriculenti guarantisci un rendimentu perfettu è anu una vita stimata di 60 000 ore.

illuminazione padel 8illuminazione padel 9

illuminazione padel 7

 


Tempu di post: Apr-18-2023