Sceglie a luce giusta per u vostru campu di tennis

Per prufittà di ogni sport à u massimu, duvete risponde à e so esigenze di illuminazione.Fortunatamente, ci sò diversi tipi di sistemi di illuminazione di campu per voi di sceglie.

Illuminazione di u campu di tennis, cum'è a maiò parte di e cose in a vita, varienu dramaticamente secondu u tipu d'usu è e preferenze persunale.Perchè a velocità di u tennis hè troppu veloce, hè assai difficiule di ghjudicà l'impattu di u tennis!Questu ancu migliurà assai a difficultà di a cumpetizione di tennis, è hà ancu esigenze più strette è più prufessiunale per l'illuminazione di tennis.

action-athlete-ball-1432039-scaled-1

 

Requisiti è Norme d'illuminazione di u campu di tennis

 

- CAMPI DA TENNIS INTERNI

  • Internaziunale>750lux
  • Regionale>500 lux
  • Club>300lux

 

- CAMPI DA TENNIS ESTERNI

  • Internaziunale>500lux
  • Regionale>300lux
  • Ricreazione>200lux

 

Considerazioni essenziali di design

Ci hè parechji fatturi quandu invistisce in un sistema di illuminazione di tennis per ottene u megliu risultati.

 

Glare

U splendore hè una luce intensa è cecante chì ùn hè micca adattatu per ghjucà.Dunque, una funzione vitale chì u vostru sistema di illuminazione hà bisognu hè a funzione anti-glare.Cuntratturi di illuminazione sportiva LED sperimentati è prufessiunali equipanu e so luci LED cù lenti antiriflessi per prutege i ghjucatori è aiutanu à vede e cose cunvene.

 

Impermeabile

I boni lumi LED duveranu avè una prutezzione propria da l'elementi.Questu vi permetterà di utilizà e luci in ogni ambiente senza preoccupassi di danni di l'acqua.A nostra ricunniscenza hè di andà per luci LED chì anu un eccellente rating impermeabile.

 

Temperature di culore

Un'altra funzione vitale chì duvete guardà quandu investite in un sistema di illuminazione di campi di tennis hè a temperatura di u culore.A scelta populari avà hè di solitu luce bianca fresca 4000K-6000K.

 

Angulu di prughjezzione

L'illuminazione asimmetrica di i campi di tennis hè assai versatile.Qualunque sia e vostre necessità di illuminazione, stu sistema di illuminazione hà diversi anguli di fasciu per scuntrà.

 

Uniformità

Quandu si tratta di l'illuminazione curretta di i campi di tennis, ùn pudete micca permette di trascuratà l'uniformità.Un sistema cù alta uniformità illuminarà a corte in modu eccellente.Si consiglia di optare per una uniformità da 0,6 a 0,7.

 

Cuntrolli di luce

Boni sistemi di illuminazione di campi di tennis venenu cù una funzione di cuntrollu wireless per dà una sperienza d'utilizatore liscia.Questu vi permetterà di accende è spegne facilmente e luci è seguite l'usu in diversi lochi.Vi permetterà ancu di aghjustà e luci cum'è necessariu.

 

_DSC9810_1_b90a9f46-3f75-4f9f-9012-6da83b652c07


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022