Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u Led Solar Street Light

Asl'illuminazione di strada solare diventa più populari, i pruprietarii è l'imprese cercanu u megliu LED di strada solare per i so bisogni specifichi.Ùn sò micca solu più amichevuli di l'ambiente, ma anu ancu una quantità di vantaghji nantu à i luci di strada tradiziunali.Eccu i mutivi per quale avete bisognu di cumincià à aduprà luci di strada solare LED:

 

Chì sò i luci di strada LED solari?

A luci di strada solare hè un tipu d'illuminazione chì usa l'energia solare per pruduce luce, chì li face una bona scelta per i spazii chì ùn anu micca una reta elettrica.I cumpunenti principali di una luci di strada solare led sò l'alloghju, i LED, a bateria, u controller, u pannellu solare è u sensor.U pannellu solare converte a luce di u sole in electricità.A luce LED hè cunnessa à u controller, chì regula a quantità di luce di output.

 

Alloghju :U corpu principale di lampi di strada solare hè di solitu in lega d'aluminiu.Questu hà una eccellente dissipazione di u calore è resistenza à a corrosione, è ancu a resistenza à l'invecchiamento.Certi fornituri pruducenu è vendenu ancu lampi di strada solari integrati cù cunchiglia di plastica per riduce i costi.

 

LED:À u mumentu, i sistemi di luci di strada solari sò alimentati da lampadine di risparmiu d'energia à bassa pressione, lampade di sodiu à bassa pressione, lampade à induzione è equipaghji di illuminazione DLED.Perchè hè caru, u sodiu à bassa pressione furnisce una grande quantità di luce, ma hà una efficienza relativamente bassa.I lumi LED anu una longa vita, operanu in modu efficiente, è sò adattati per i luci solari perchè anu una bassa tensione.Cù l'avanzati in a tecnulugia, u rendiment di LED continuarà à migliurà.I lampadini di risparmiu d'energia di bassa tensione anu una putenza bassa è una alta efficienza luminosa, ma anu una vita curta.I lampi d'induzione anu una putenza bassa è una alta efficienza luminosa, ma a tensione ùn hè micca adattata per l'illuminazione stradale solare.I lumi nantu à i lampi di strada sulari d'alta qualità seranu megliu per l'illuminazione s'ellu avianu luci LED.

 

Batteria di lithium:Cum'è l'equipaggiu di almacenamentu di energia, i luci di strada solari integrati utilizanu batterie di litiu.Ci sò dui tipi di batterie di lithium: ternary è lithium iron-phosphate.Ognunu hà i so vantaghji è svantaghji sicondu i bisogni di u cliente.Batterie di lithium ternary tendenu à esse più prezzu di fosfatatu di ferru di lithium, chì sò più stabili, menu volatili, più resistenti à alta temperatura, più faciuli di catturà u focu è splode, è più adattati per aduprà in ambienti à alta temperatura.U puntu chjave di a qualità di u lampione solare hè determinatu da a bateria.U so costu hè ancu più altu ch'è l'altri parti.

 

Controller:I cuntrolli PWM sò u tipu più cumuni di luci di strada solare in u mercatu.Sò prezzu è affidabile.L'avanzamentu constantu di a tecnulugia hà purtatu à più clienti chì utilizanu Controller MPPT chì sò più efficaci in a cunversione di dati.

 

Pannellu Solar:I pannelli solari mono è poli sò opzionali.Monotype hè più caru di Polytype, ma hè menu efficaci di Monotype.Puderanu campà per 20-30 anni.

 

Sensore:U dispusitivu di sensori per i lampi solari integrati di solitu include fotocellule è sensori di muvimentu.Ogni tipu di luce solare precisa una fotocellula.

 2022111102

Dunque i luci sò:

Efficiente energeticu- Per cunvertisce l'energia solare in electricità, pudete aduprà per accende i luci di strada LED.L'energia solare hè infinita.

Più sicura- I luci di strada solari sò alimentati da pannelli solari 12-36V.Ùn pruvucanu micca accidenti elettroshock è sò più sicuri.

Applicazioni più larghe- I lampi di strada solare off-grid anu a flessibilità è l'autonomia di l'alimentazione elettrica è ponu furnisce l'energia in i zoni remoti chì mancanu l'electricità.

Meno investimentu- U sistema di lampione solare ùn hà micca bisognu di alcun equipamentu di energia currispondente è pò esse cumplettamente automatizatu.Inoltre, ùn hà micca bisognu di gestione di u persunale è hà bassi costi di operazione è mantenimentu.

 

Chì sò i benefici di l'usu di luci di strada LED solari?

À l'iniziu di l'anni 1990, quandu i primi lampi di strada LED sò stati sviluppati, a maiò parte di a ghjente pensava chì ùn saranu mai pratichi o accessibili.Tuttavia, in l'ultimi dui decennii, i lampi di strada LED sò diventati una scelta populari per e cità è i paesi di u mondu.L'infrastrutture energetiche glubale si migliuranu rapidamente, facendu pussibule l'usu aumentatu attuale di i lampi di strada solari muderni.E fonti d'energia di questi apparecchi sò notevuli per u so hardware chì hè custituitu da pannelli solari incrustati cù batterie di lithium-ion, sensori chì sensanu a luminosità è u muvimentu, u sistema di gestione di a bateria, è i sensori è i paràmetri.

 

I lampi di u sole LED usanu menu energia cà i lampi tradiziunali è i luminari, chì li face una bona scelta per e municipalità chì cercanu di diminuite i so costi energetichi.I LED duranu ancu più longu di i lampadini incandescenti, chì li facenu più costuali à longu andà.In più, i lampi di strada LED solari ùn pruducenu micca calore o rumore cum'è i lampi tradiziunali.Questu li rende perfetti per e zone urbane induve u rumore è a contaminazione di l'aria sò prublemi maiò.

 

Ci hè parechje vantaghji di l'usu di luci di strada LED solari.

1. Streetlights sò una parte essenziale di l'infrastruttura di a cità, chì furnisce a sicurità è l'illuminazione per i pedoni è i cunduttori.I lampi solari sò un tipu più novu è più avanzatu di streetlight chì combina e migliori caratteristiche di i lampi tradiziunali cù i benefici di l'energia solare.Queste luci sò resistenti à l'acqua è resistenti à l'intemperie, anu un bassu abbagliante è un tassu di attrizione d'insetti bassi, è necessitanu pocu mantenimentu.

2. E cellule solari in queste luci sfruttanu l'energia solare in energia elettrica chì hè almacenata in a bateria integrata.Questa energia hè tandu aduprata per alimentà e funzioni di u sistema di illuminazione da u crepuscolo à l'alba.Queste luci sò pensate per trattà i bisogni di e persone, postu chì sò affidabili è faciuli d'utilizà.

3. Luminarii di strada sulari cù u sistema di gestione di a bateria furnisce benefizii cum'è a presenza di sensori di muvimentu è di notte, chì permette à e municipalità di risparmià i costi di l'energia.Inoltre, questi attrezzi ponu migliurà l'estetica di una strada o di una strada mentre furnisce a sicurità per i pedoni è i cunduttori.

4. In i primi cinque ore di a notte, u funziunamentu di u sistema hè finu à a luminosità media.L'intensità di a luce diminuisce goccia per goccia durante a sera o finu à chì u sensor PIR sente u muvimentu di l'omu.

5. Cù una cunfigurazione di illuminazione LED, a luminaria cambia automaticamente à a luminosità piena quandu sente u muvimentu in una zona specifica di l'attrezzatura.

6. A cuntrariu di i lampi di strada cunvinziunali, i luminarii solari per l'esterno ùn anu micca bisognu di ogni tipu di mantenimentu, facendu una grande scelta per i lochi induve u mantenimentu regulare ùn hè micca pussibule o desideratu.Inoltre, l'illuminazione solare per esterni sò tipicamente più efficaci di costu cà i lampi di strada tradiziunali, facendu una scelta ideale induve u budget hè una preoccupazione.

 2022111104 2022111105

 

Chì sò i sfarenti tippi di lampii LED solari ?

Tipu di split off-grid

A maiò parte di i prughjetti di luci solari chì venenu sò disposti à accade in i lochi induve ùn ci hè micca cablatura elettrica.A luce solare seria una scelta superiore.In u fanale di tippu split off-grid, ogni polu hà u so propiu dispositivu separatu.Contene u pannellu solare cum'è una fonte di energia (tuttu u corpu), una bateria, un controller solare è una luce LED.In fatti, pudete mette sta unità in ogni locu altru ch'è in una zona chì ùn hà micca luce di u sole, sicuru.

2022111106

 

Tipu hibridu di griglia

I lampi di strada ibridi ibridi di griglia sò dotati di un controller ibridu AC / DC è un suministamentu di alimentazione constante 100-240Vac.

Soluzione Hybrid Solar è Grid integrata cù una soluzione hibrida di griglia è solare.U sistema usa l'energia solare per priorità è cambia à a rete (100 - 240Vac) quandu a bateria hè bassa.Hè affidabile è ùn hà micca risichi in i zoni cù elevate esigenze di illuminazione, ma longu stagioni di pioggia è neve in i Paesi di u Nordu.

 2022111107

 

Hybridu solare è ventu

Pudemu aghjunghje una turbina eolica à u sistema di illuminazione di strada solare off-grid esistente è aghjurnà u controller in modu chì sia solare è hibridu.

A cumminazzioni di l'energia solare è l'energia di u ventu face stu lampione solare è ventu.A più energia prodotta quandu si combina i dui, u più grande u putenziale di pruduzzione.Sia u sole è u ventu pruducenu energia in tempi diffirenti.

L'inguerni sò duminati da u ventu, mentri l'estate sò più duminati da u sole.Questa luce di strada ibrida solare è ventu hè una grande opzione per i climi duri.

2022111108

 

All In One

L'illuminazione solare All In One, a terza generazione di sistemi di illuminazione solare, hè ben cunnisciuta per u so design compactu chì integra tutti i cumpunenti in una unità.Questu hè statu creatu in l'anni 2010 per furnisce l'illuminazione rurale è hè statu populari per parechji anni.Avà hè una scelta populari per l'illuminazione prufessiunale di parcheggi, parchi è strade principali.

L'aghjurnamenti strutturali ùn sò micca solu impurtanti, ma ancu u sistema di alimentazione è di illuminazione.Hè cusì flexible per aduprà u sistema integratu di luci di strada solare.Pudete simpricimenti cambià u controller per cambià trà off-grid, grid, è solar hybrid.Or, pudete aghjunghje una turbina di ventu.

2022111102

 

FAQs

Chì ghjè una luce solare LED di qualità?

I più belli lumi di strada solari LED duveranu esse cù batterie di Lithium di alta qualità è stabili, cum'è LiFePo4 26650,32650, è ancu un controller d'alta qualità cum'è un controller MPPT, a vita serà certamente 2 anni almenu.

 

Cumu funzionanu i lampi di strada LED solari?

U controller intelligente cuntrola a lampione solare durante u ghjornu.Dopu chì i raghji di u sole toccanu u pannellu, u pannellu solare assorbe l'energia solare è a cunvertisce in energia elettrica.U modulu solare carica a batteria in u ghjornu è furnisce l'energia à a fonte di luce LED di notte per furnisce l'illuminazione.

 

Perchè usemu luci di strada LED solare invece di usà luci di strada LED normale?

I lampi di strada solari ùn anu micca bisognu di elettricità perchè ùn sò micca cum'è i lampi di strada ordinali.L'energia di u sole li trasforma in lampi d'alimentazione.Questu reduce micca solu u costu di l'illuminazione stradale, ma ancu i costi di gestione è di mantenimentu di solitu.I lampi di strada solari sò gradualmente rimpiazzati i lampi di strada chì usemu.

 

I luci di strada LED sò accesi tutta a notte?

A quantità d'electricità chì a bateria furnisce determina quantu si ferma tutta a notte.

 

L'illuminazione LED hè imbattibile in quantu à a cobertura di l'area è a luminosità.I lampi di strada LED solari presentati ùn anu curatu micca attributi notevuli, chì sò straordinariu in questu certu settore.L'affidabilità di VKS Lighting implica una varietà di attributi, cum'è LED SMD d'alta capacità cù ottiche laterali per una distribuzione uniforme di l'illuminazione stradale custruita cù un pannellu fotovoltaicu di siliciu monocristalinu d'alta efficienza, chì sò aperti à clover.

2022111109


Tempu di Postu: Nov-11-2022