Sapete? Fatti chì avete bisognu di sapè nantu à e luci solari LED

U sviluppu di a sucetà è l'ecunumia hà purtatu à un aumentu di i bisogni energetichi.L'esseri umani sò avà di fronte à un compitu pressante: truvà una nova energia.Per via di a so pulizia, a sicurità è l'estensità, l'energia solare hè cunsiderata a fonte d'energia più impurtante in u 21u seculu.Hà ancu a capacità di accede à e risorse chì ùn sò micca dispunibili da altre fonti cum'è l'energia termale, l'energia nucleare o l'idroelettrica.I lampi LED solari sò una tendenza crescente è ci hè una selezzione maravigghiusa di lampade solari dispunibili.Avemu da discutiri l'infurmazioni pertinentiluci LED solari.

2022111802

 

Chì sòpurtatuluci solari?

I luci solari utilizanu a luce di u sole cum'è energia.I pannelli solari caricanu e batterie durante u ghjornu è e batterie furniscenu energia à a fonte di luce di notte.Ùn hè micca necessariu di mette pipeline caru è cumplicati.Pudete aghjustà u layout di i lampi arbitrariamente.Questu hè sicuru, efficace è liberu da a contaminazione.I lampi solari sò custituiti da cumpunenti cum'è cellule solari (pannelli solari), batterie, controller intelligenti, fonti di luce d'alta efficienza, pali di luce è materiali di stallazione.L'elementi di luci led solari standard ponu esse:

Materia maiò:U polu di luce hè fattu di tuttu l'acciaio è hè galvanizatu / spruzzatu à a superficia.

Modulu di cellula solare:pannellu solare di siliciu policristalinu o cristallinu 30-200WP;

Controller:Controller dedicatu per lampade solari, cuntrollu di u tempu + cuntrollu di luce, cuntrollu intelligente (i luci si accendenu quandu hè bughju è spente quandu hè luminoso);

Batterie per l'accumulazione di energia:Batteria di piombo-acidu senza mantenimentu cumplettamente chjusa 12V50-200Ah o batteria di lithium ironphosphate / batteria ternaria, etc.

Fonte di luce:Fonte di luce LED d'alta putenza, risparmiu d'energia

Altezza di u polu di luce:5-12 metri (pò esse fattu per risponde à i bisogni di i clienti);

Quandu piove :Pò esse usatu continuamente per 3 à 4 ghjorni di pioggia (diverse regioni / stagioni).

 

Cumu facipurtatuluce solarestravagliu?

I lampi solari LED utilizanu pannelli solari per cunvertisce a luce solare assorbita in energia elettrica.Questu hè guardatu in a casella di cuntrollu sottu u polu di luce.

 

Quantu tippi di luci solari pudete truvà in u mercatu?

Luci solari di casa  I luci solari sò più efficaci cà i luci LED ordinarii.Hanu o batterie di piombo-acidu o di lithium chì ponu esse caricate cù unu o più pannelli solari. U tempu mediu di carica hè di 8 ore.In ogni casu, u tempu di carica pò piglià quant'è 8-24 hours.The forma di u dispusitivu pò varià secondu s'ellu hè furnutu di cuntrollu remota o di carica.

Luci di signali solari (luci di l'aviazione)I semafori di navigazione, di l'aviazione è di u trafficu di terra ghjucanu un rolu vitale. L'illuminazione solare hè una soluzione à a mancanza di energia in parechje aree. A fonte di luce hè principalmente LED, cù luci direzionali assai chjuche.

Luce solare di pratoA putenza di a surgente luminosa di i lampi di u prato solare hè 0,1-1W. Un dispusitivu chì emette luce (LED) hè generalmente utilizatu cum'è a fonte principale di luce. A putenza di u pannellu solare varieghja da 0,5W à 3W.Pò esse ancu alimentatu da una batteria di nichel (1,2V) è altre batterie (12).

Illuminazione solare di u paisaghjuIlluminazione di u paisaghju I luci solari ponu esse aduprati in parchi, spazii verdi è altri spazii.Adupranu una varietà di luci di linea LED di bassa putenza, luci di punta, è luci di mudeli di catode friddi per abbellisce l'ambienti. I luci di u paisaghju solare ponu furnisce effetti di illuminazione megliu per u paisaghju senza distrugge u spaziu verde.

Luce di segnu solareL'illuminazione per i numeri di casa, i segni di intersezzione, a guida di notte è i numeri di casa. L'usu di u sistema è i requisiti di cunfigurazione sò minimi, cum'è i requisiti per u flussu luminoso. Una fonte di luce LED di bassa putenza, o una lampade di catode friddu pò esse usata cum'è l' fonte di luce per a lampada di marcatura.

Luce di strada solare  L'usu principale di l'illuminazione solare fotovoltaica hè per l'illuminazione di strada è di paesi. Lampade à scaricamentu di gas (HID) di bassa putenza, d'alta pressione, lampade fluorescenti, lampade di sodiu à bassa pressione è LED d'alta putenza sò i fonti luminosi. putenza, micca assai casi sò usati in i carrughji principali di a cità. L'usu di lampi di strada fotovoltaica solare per e strade principali cresce cù l'aghjunzione di e linee municipali.

Insetticida solare luceUtile in i parchi, l'arbureti è i piantazioni. In generale, i lampi fluoriscenti sò dotati di un spettru specificu.Lampi più avanzati utilizanu lampi LED violeta.Queste lampade emettenu linee spettrali specifiche chì intrappolanu è uccidenu insetti.

Lampade Solari di GiardinuI luci di u giardinu solare ponu esse aduprati per illuminà è decorate strade urbane, quartieri residenziale è cummerciale, parchi è attrazioni turistiche, piazze è altre aree. Pudete trasfurmà u sistema di illuminazione sopra citatu in un sistema di sulari sicondu i vostri bisogni.

 

Fatti chì avete bisognu di sapè quandu avete pensatu à cumprà luci solari led

 

Falsa Luce Solare Potenza Wattage

Parechji venditori di lampi solari venderanu falsi putenzi (wattage), particularmente lampi di strada solari o proiettori solari.I lampi spessu pretendenu avè una putenza di 100 watts, 200 o 500 watts.Tuttavia, a putenza è a luminosità attuale sò solu un decimu altu.Hè impussibile di ghjunghje.Questu hè duvuta à trè ragioni principali: prima, ùn ci hè micca un standard industriale per i lampi solari.Siconda, i pruduttori ùn ponu micca calculà a putenza di luci solari utilizendu i paràmetri di i so controller di putenza.In terzu, i cunsumatori ùn capiscenu micca i lampi solari è sò più probabili di decide di cumprà lampade cù una putenza più alta.Hè per quessa chì certi fornituri ùn venderanu micca i so prudutti s'ellu ùn anu micca u putere ghjustu.

A capacità di e batterie è i pannelli fotovoltaici limitanu a putenza (wattages) di i lampi solari.Se a lampada hè accesa per menu di 8 ore, avarà bisognu di almenu 3.7V batterie ternary 220AH o 6V per ottene una luminosità di 100 watts.Tecnicamente, u pannellu fotovoltaicu cù 260 watts serà caru è difficiule di ottene.

 

A putenza di u pannellu solare deve esse uguale à a bateria

Certi luci solari fabbricati da i pruduttori sò marcati cù batterie 15A, ma sò furnuti cù un pannellu 6V15W.Questu hè completamente senza parole.U pannellu fotovoltaicu 6.V15W pò pruduce 2.5AH d'electricità una ora à u so piccu.Hè impussibile per i pannelli fotovoltaici 15W per carricà cumplettamente batterie 15A in 4,5 ore di u sole se a durata media di u sole hè di 4,5H.

Puderete esse tentatu di dì "Ùn pensate micca à un altru tempu chè 4,5 ore".Hè vera chì l'electricità pò esse generata in altri tempi in più di u so valore piccu di 4,5 ore.Sta dichjarazione hè vera.Prima, l'efficienza di generazione di energia in altri tempi chì i tempi di punta hè bassa.Siconda, a cunversione di a capacità di pruduzzione massima quì hè calculata cù a cunversione di 100%.Ùn hè micca surprisante chì a putenza fotovoltaica pò ghjunghje à 80% in u prucessu di carica di a bateria.Hè per quessa chì u vostru powerbank 10000mA ùn pò micca carricà 2000mA iPhone cinque volte.Ùn simu micca esperti in questu campu è ùn avemu micca bisognu di esse esatti cù i dettagli.

 

I pannelli di siliciu monocristalinu sò più efficaci cà quelli fatti di siliciu policristalinu

Questu ùn hè micca ghjustu.

Parechje cumpagnie publicità chì i so pannelli solari è i lampi solari sò siliciu monocristalinu.Questu hè assai megliu cà u siliciu policristalinu.A qualità di un pannellu deve esse misurata da u puntu di vista di lampi solari.Deve esse determinate s'ellu pò carricà cumplettamente a bateria di a lampada.Proiettore LED solare hè un esempiu.Sì i so pannelli solari sò tutti 6V15W, è l'electricità pruduciutu per l'ora hè 2.5A, allora cumu pudete sapè se u siliciu monocristalinu hè superiore à u siliciu policristalinu.Ci hè statu un dibattitu annantu à u siliciu monocristalinu versus u siliciu policristalinu per un bellu pezzu.Ancu s'è l'efficienza di u siliciu monocristallino hè ligeramente più altu in i testi di laboratoriu cà quellu di a silice policristallina, hè sempre abbastanza efficace in installazioni.Pò esse appiicatu à lampi solari, monocristallini o multicristallini, sempre chì hè cumpatibile cù pannelli d'alta qualità.

 

Hè impurtante di mette pannelli solari induve ci hè u massimu di u sole.

Parechji clienti acquistanu lampade solari perchè sò faciuli d'installà è ùn anu micca bisognu di cavi.In ogni casu, in pratica, ùn anu micca cunsideratu se l'ambiente hè adattatu per i lampi solari.Vulete chì i lampi solari sò faciuli d'utilizà in i zoni cù menu di trè ore di sole?A distanza di cablaggio ideale trà a lampada è u pannellu solare deve esse 5 metri.A più longa l'efficienza di cunversione, più bassa serà.

 

I luci solari usanu batterie novi?

L'offerta attuale di u mercatu di batterie di lampa solare hè principalmente batterie di lithium disassemblata è di lithium ferru fosfatatu.Quessi sò i mutivi: e batterie di marca nova pò esse caru è ùn sò micca dispunibili per parechji pruduttori;siconda, i clienti maiò, cum'è quelli chì sò interessate in i veiculi di l'energia nova, sò furnuti cù assemblee di bateria nova.Sò dunque difficiuli di cumprà, ancu s'ellu anu i soldi.

A bateria disassemblata hè durable?Hè assai durable.I nostri lampi, chì avemu vindutu trè anni fà, sò sempre usati da i clienti.Ci hè parechje manere di disassemble una bateria.Batterie d'alta qualità ponu ancu esse ottenute s'ellu sò schermati bè.Questa ùn hè micca una prova per a qualità di a bateria, ma a natura umana.

 

Chì ci hè a diffarenza trà e batterie di lithium ternary è batterie di lithium ironphosphate?

Sti batterie sò usati principarmenti in luci di strada integrata di sole, è luci di inundazioni.Sti dui tipi di batterie di lithium anu prezzi diffirenti.Hanu diverse resistenze à alta temperatura è prestazioni di resistenza à bassa temperatura.Batterie di lithium ternari sò forti à bassu temperature è ponu esse aduprati in i zoni cù bassa temperatura.E batterie di fosfatatu di ferru di lithium sò più forti à alte temperature è sò adattati per tutti i paesi.

 

Hè vera ?A più luminosa a lampada solare cù più chips Led, u megliu?

I pruduttori cercanu di pruduce quant'è chips led pussibule.I clienti seranu cunvinti chì lampade è lanterni fatti di materiali abbastanza è prudutti di qualità si vedenu abbastanza chips led in elli.

A bateria hè ciò chì mantene a luminosità di a lampada.A luminosità di a lampada pò esse determinata da quanti watts pò furnisce a bateria.A luminosità ùn serà micca aumentata aghjunghjendu più chips led, ma aumenterà a resistenza è u cunsumu d'energia.


Tempu di post: 18-novembre-2022