Fatti chì avete bisognu di sapè nantu à l'illuminazione di u portu marittimu

L'illuminazione portu hè una cundizione essenziale per a produzzione portu sicura.Serve ancu com'è una misura impurtante per assicurà a produzzione di notte portu, a sicurità di u persunale, i navi è i veiculi.L'illuminazione di u portu include l'illuminazione per e strade portuali, l'illuminazione di u giardinu, è l'illuminazione di e machini portuali.I luci d'alti pali dominanu l'illuminazione di u cantiere, cù più l'usu di l'illuminazione di u palu elevatu.

illuminazione di u portu marittimu 2

 

Illuminazione alta mastruhè un metudu di illuminazione chì usa una seria di lampade per illuminà grandi spazii.L'illuminazione high-pole hè chjuca in impronta, mantenimentu faciule è sicuru, bella apparenza è low cost.

I luci di u mastru High aduprati per l'illuminazione di u portu sò generalmente trà 30-40 m di altezza.L'equipaggiu di monitoraghju è cumunicazione hè stata largamente utilizata in l'ultimi anni per via di i bisogni di sicurezza è di produzzione.Parechji porti anu strutture di illuminazione d'altu polu chì permettenu a trasmissione, u monitoraghju è a cumunicazione wireless.

illuminazione di u portu marittimu 11 

 

Avvisi impurtanti per a scelta di l'illuminazione di u portu di alta qualità

 

Illuminazione portu di alta qualità cù alta putenza

Le gru a portale sò alte circa 10 metri.Questu li permette di esse assai adattabili è hà una larga gamma operativa.I lampi generale deve avè una putenza di almenu400Wper risponde à i bisogni di illuminazione nantu à a superficia di travagliu.

 

Sicurezza è affidabilità 

U molu portu pò cuntene parechji tippi di carichi è hè un locu cumplessu.Per assicurà a sicurità di l'illuminazione è evità l'incendii, hè impurtante avè l'apparecchi di illuminazione affidabili è sicuri.

illuminazione di u portu marittimu 4

 

Longevità

Hè difficiuli di riparà una lampada dannata da grue gantry per via di a so alta altezza.Per quessa, i tipi di lampade di longa durata sò cunsigliati.

 

Impermeabile, a prova di polvera, anti-corrosione

I porti sò sempre situati in ambienti salini-alkali umidi di l'oceanu, chì significa chì i requisiti di illuminazione per l'impermeabilizazione è l'impermeabilizazione di a polvera è ancu l'anti-corrosione sò elevati.I luci di prutezzione di alta qualità ponu prutege l'internu di e lampade da u vapore d'acqua, impediscenu di corrosione, è allargà a vita di serviziu di a lampada.

illuminazione di u portu marittimu 5

 

A prova di ventu

I porti è i moli sò notori per i so prublemi ambientali, chì ponu purtà à venti forti.Per quessa, i prudutti anu da esse a prova di ventu.

 

Bona trasmittanza di luce

A causa di a nebbia à u terminal portu, l'illuminazione di lampade cù una trasmittanza di luce elevata sò richieste per chì a superficia sia illuminata.

Lenti di lampade deve esse fatta da materiale di PC impurtatu chì hà una trasmittanza alta.L'effetti di luce sò morbidi è uniformi.Ci sò dui tipi di mudelli di distribuzione di luce dispunibuli: inundazioni è prughjezzione.Quessi ponu esse usatu per risponde à e diverse esigenze di illuminazione.

Lenti di lampade deve esse fatta da materiale di PC impurtatu chì hà una trasmittanza alta.

illuminazione di u portu marittimu 6 

 

Eccellente resa di culore

A resa di culore di alta qualità hè necessaria.Saria faciule fà cunfundà i beni se u CRI hè male soprattuttu di notte.

 

Risparmiu d'energia

U core di a cità hè u so portu di spedizione.Hè u core di una cità.Cerchi un disignu di illuminazione LED di u portu marittimu?Semu un fornitore di fiducia di luci di inundazione LED d'alta putenza per i porti marittimi.I nostri ingegneri ponu offre cunsiglii prufessiunali in quantu à a selezzione di l'illuminazione.

illuminazione di u portu marittimu 7 

 

Perchè duvemu cambià u sistema di illuminazione portu tradiziunale à u sistema di illuminazione portu LED?

 

Accende / spegne rapidamente a luce

A sicurità è a sicurità sò di primura in a zona portu.I lampi d'alogenuri di metalli tradiziunali anu u svantaghju chì ponu piglià un pocu di tempu per accende o spegne dopu esse spenti.Cù luci di portu LED, l'illuminazione ùn hè mai stata più faciule o sicura.Queste luci ponu esse accende è spente istantaneamente è ponu esse usate in una materia di seconde.Questu aumenta assai a sicurità di u portu.U portu serà più sicuru dopu chì u sistema di illuminazione di u portu LED hè stallatu.

 

Efficienza energetica: più efficiente

I luci LED di u portu marittimu offrenu assai benefici à u portu.Sò ancu estremamente efficienti in energia è cunsumu circa 75 per centu menu electricità.Mantene ancu a so luminosità originale per tutta a vita di a so vita.Ùn lampanu micca, hum, o lampanu cum'è a tecnulugia di illuminazione tradiziunale.Inoltre, perchè duranu assai tempu, i luci di u portu LED anu bassi costi di mantenimentu è sò liberi di sustanzi chimichi dannosi.

illuminazione di u portu marittimu 8

 

Luci di alta qualità

I luci LED sò assai efficaci per vede l'ogetti chjaramente.Pò esse pruvatu cù CRI è cromatografia.I risultati simili ponu esse ottenuti cù leds chì emettenu illuminazione d'alta qualità è cuntrullabile.

 

Perchè avete bisognu di sceglie u nostru LED Seaport Flood Light?

 

I nostri luci LED di u portu marittimu sò 80% di risparmiu energeticu

Perchè cunsuma 80% di menu energia cà i lampade MH, ricumandemu Roza LED inondazioni serie Roza per l'usu di u portu marittimu.Ancu s'è i luci di inundazioni LED sò pratichi è costuali, ponu esse installati più rapidamente di i lampi MH per via di u disignu di patenti è di a tecnulugia high-end implicata.Cunvertisce à i nostri luci di inundazione pò salvà finu à $ 300,000.

 

Efficienza luminosa 2-3 volte più grande

I nostri lampi LED sò 500-1500W cù un disignu otticu patentatu.Ogni chip hà una lente ottica di calculu chì hè tagliata in diverse anguli per maximizà l'usu di ogni fonte puntuale.A so efficienza luminosa hè 2-3x più altu ch'è altre luci LED.

illuminazione di u portu marittimu 9

 

IP66 Impermeabile è Anti-corrosione

L'illuminazione esterna in i porti marittimi hè più sfida.I luci di inundazione LED devenu esse impermeabili è capaci di resistere à temperature ambientali estremamente elevate o basse, è ancu l'ambienti salini-alcali umidi di l'oceanu.Per assicurà una sperienza d'utilizatore mejorata, u nostruProiettori LED Rozasò IP66 impermeabili.I clienti ponu ancu dumandà un trattamentu anti-corrosione speciale.

 

Illuminazione di u portu marittimu: Disegnu scientificu di resistenza à u ventu

A serie di proiettori LED Roza hè un disignu patentatu chì offre una resistenza superiore à u ventu.I nostri ingegneri anu cunsideratu l'effetti di i venti forti nantu à i luci muntati nantu à l'aria d'alta pressione.Questu assicura chì i nostri luci sò sicuri è durable.

 

I nostri luci di inundazione LED per i porti marittimi anu ottimi sistemi di raffreddamentu

U più grande nemicu di l'illuminazione LED alta mastru hè a temperatura.I chips LED ponu esse dannighjati da u calore persistente, chì ponu riduce a luminosità è diminuite a so vita di serviziu.Avemu sviluppatu un sistema di rinfrescante patentatu chì usa a cunvezione di l'aria, sottili pinne di rinfrescante è pesu ligeru per risolve stu prublema.I nostri corpi di dissipazione di u calore sò 40% più grande di a maiò parte di lampade è anu una vita più longa.

4代泛光灯(球场灯)500W-600W成品规格书中文版.cd 

 

L'illuminazione di u portu marittimu hà una longa speranza di vita è ùn necessita micca mantenimentu.

A serie Roza dura più di 80 000 ore.Questu significa chì sè vo aduprate a lampada per 8 ore à ghjornu, ùn avete micca da preoccupà di rimpiazzà o avè da reinstallà.Pudemu paragunà a vita di serviziu di l'equipaggiu d'illuminazione diffirenti, cum'è lampi fluoriscenti per l'ora di 10000, HPS è LPS per 20000, l'alogenuri metallici chì duranu per l'ora di 8000, è HPS per LPS per 20000. Hè u più altu rendiment.

 

Disegnu di illuminazione gratuitu

Tutti sapemu chì i porti marittimi sò spartuti in diverse sezioni.Diversi spazii necessitanu diversi standard di illuminazione per via di diversi usi.VKShè felice di furnisce un disignu di layout di illuminazione gratuitu.Avemu solu bisognu di sapè più nantu à i vostri porti marittimi.Avemu bisognu di vede un disegnu o ritratti di i vostri porti marittimi per capiscenu cumplettamente.Allora pudemu cunsiglià u megliu disignu di illuminazione per voi.

illuminazione di u portu marittimu 10

illuminazione di u portu marittimu 3


Tempu di Postu: Apr-07-2023