Da l'Olimpiadi d'inguernu per vede a tendenza futura di l'illuminazione sportiva

A riflettività di u ghjacciu è a neve hè assai alta, cumu risolve u prublema di glare in sport di ghiaccio, ski è altri prughjetti?

Glare prima hà un impattu più direttu cù a pusizione di stallazione è l'angolo di proiezione, seguita da u trattamentu anti-glare di u pruduttu di l'illuminazione stessu.

Se a luce riflessa da a superficia di u ghjacciu hè esattamente à u puntu d'osservazione di l'ochji umani è e camere, serà un grande prublema.Dunque, quandu facemu u disignu, avemu bisognu di fà una analisi fisica prelimiunale è una selezzione preliminare di punti di proiezione in CAD, è dopu fà u calculu di l'illuminazione è a simulazione in u software di calculu di l'illuminazione, u disignu deve cuntrullà l'angolo di proiezione verticale, è selezziunà ancu i punti di calculu di a griglia per fà un calculu precisu di l'indice di glare per assicurà chì u cuntrollu di glare di tuttu u campu risponde à i requisiti.Ùn hè micca cum'è l'illuminazione esterna o cummerciale è altri prughjetti, l'effettu finali di sfarenze sottili in u locu di u puntu ùn pò micca avè un impattu significativu.Una ligera negligenza in l'illuminazione sportiva ùn pò micca cumplettà l'accettazione di u prugettu.

illuminazione sportiva

L'illuminazione sportiva, l'illuminazione funziunale è l'interruttore di l'illuminazione di l'arti performative, hè l'usu di novi lampade, o i lampi originali stessi ponu andà à emette luce culurita?

Ci sò dui parti.S'ellu hè un spettaculu di luce bianca, per mezu di l'ajustamentu di u rapportu di uscita di luce LED è u cuntrollu intelligente pò esse realizatu, allora hè a luce dispunibule originale.Sè avete bisognu di aumentà a luce di culore, avemu bisognu di aumentà e luci RGBW.

illuminazione sportiva 2

Cumu vede a tendenza futura di l'illuminazione sportiva?

Da u puntu di vista di u spaziu di u mercatu, da una banda, u numeru di grandi avvenimenti sportivi hè in crescita, è u numeru di l'illuminazione di stadiu novu è rinnuvatu hè ancu crescente;da l 'altra banda, u fitness naziunale cuntinueghja à prumove, illuminazione è esigenze uniformità sò relativamente bassu à scuntrà a furmazione cumunità è divertimentu di picculi lochi sò dinù cresce.

Da un puntu di vista tecnicu, a tendenza versu l'intelligenza aumentata.Ci sarà sempre più grandi stadii cunfigurati spettaculu di luci.In i lochi naziunali di fitness anu ancu equipaghji intelligenti per seguità.Per esempiu, avà tutti ci piace à sparà video brevi, una di e nostre direzioni future hè in u sistema di illuminazione cù stu media streaming, in u locu cunsigliatu più a camera è u dispositivu di trasmissione, spararà a foto direttamente à u telefuninu persunalizatu è altri. dispusitivi, còmuda à esse prisenti oltri nun prisente audience à sparte à amichi è parenti.

illuminazione sportiva 3


Postu tempu: Jul-06-2022