Quanti Tipi di Distribuzione di Illuminazione Ci sò i lampi di strada ?

Streetlight LED hè principalmente utilizatu per illuminà strade sia in cità sia in campagna per riduce l'accidenti è aumentà a sicurità.Una bona visibilità in cundizioni di ghjornu o di notte hè unu di i requisiti fundamentali.È pò permette à l'automobilisti di spustà longu e strade in modu sicuru è coordinatu.Dunque, l'illuminazione di l'area LED cuncepita è mantinuta currettamente deve pruduce livelli di illuminazione uniformi.

L'industria hà identificatu 5 tippi principali di mudelli di distribuzione di luce: Type I, II, III, IV, o Distribuzione di luce Type V.Vulete sapè cumu sceglie mudelli di distribuzione adattati è curretti?Quì avemu mustrà è descrive ogni tipu è cumu si puderia applicà à l'Area LED esterna è l'illuminazione di u situ

 

Tipu I

Forma

Pattern Type I hè una distribuzione laterale bidirezionale chì hà una larghezza laterale preferita di 15 gradi in u cune di massima candela.

 Distribuzione di tipu I

Applicazione

Stu tipu hè generalmente applicabile à un locu di luminaria vicinu à u centru di una strada, induve l'altezza di muntatura hè apprussimatamente uguale à a larghezza di a strada.

 

Tipu II

Forma

A larghezza laterale preferita di 25 gradi.Per quessa, sò generalmente applicabili à luminarii situati à o vicinu à u latu di strade relativamente strette.Inoltre, a larghezza di a strada ùn supera micca 1,75 volte l'altezza di muntatura disignata.

 Distribuzione di tipu II

Applicazione

Passaggi larghi, spazii più grandi di solitu situati vicinu à a strada.

 

Tipu III

Forma

A larghezza laterale preferita di 40 gradi.Stu tipu hà una zona di illuminazione più larga se fate un paragone direttu à a distribuzione LED di tipu II.Inoltre, hà ancu un arrangiamentu asimmetricu.U rapportu trà a larghezza di a zona di illuminazione è l'altezza di u polu deve esse menu di 2,75.

 Type-III-Distribuzione

Applicazione

Per esse piazzatu à u latu di l'area, chì permette à a luce di prughjettà fora è riempia l'area.Tirate più altu ch'è u tipu II, ma u lanciu da u latu à u latu hè più corta.

 

Tipu IV

Forma

A stessa intensità in anguli da 90 gradi à 270 gradi.È hà una larghezza laterale preferita di 60 gradi.Destinatu à u latu di a strada nantu à a larghezza di strada larga ùn supera micca 3,7 volte l'altezza di muntatura.

 Distribuzione di tipu IV

Applicazione

I lati di l'edificazioni è i muri, è u perimetru di i parcheghji è l'imprese.

 

Tipu V

Forma

Produce una distribuzione circular à 360 ° chì hà uguale distribuzione di luce in tutte e pusizioni.E sta distribuzione hà una simetria circular di candele di pede chì hè essenzialmente a stessa in tutti l'anguli di vista.

 Distribuzione di tipu V

Applicazione

Centru di e strade, isule centru di u parkway, è intersezioni.

 

Tipu VS

Forma

Produce una distribuzione quadrata di 360 ° chì hà a listessa intensità à tutti l'anguli.E sta distribuzione hà una simmetria quadrata di candela chì hè essenzialmente uguale à tutti l'anguli laterali.

 Type-V-square-Distribution

Applicazione

Centru di e strade, isule centru di u parkway, è intersezioni ma sottu un requisitu di un bordu più definitu.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022