Cumu Divertisce u ghjocu di basket cun illuminazione LED

Ùn site micca sicuru chì tipu di luce hè megliu per u vostru campu di basket?Pensate à aduprà luci LED per u vostru campu di basket?U basket hè un sport populari.U basket hè una grande attività per i studienti, postu chì pò esse ghjucatu à parechji livelli.

I campi di basket sò superfici rettangulari è solidi chì ponu esse vistu senza ostaculi.L'illuminazione propria hè essenziale per vede a bola chjaramente è ghjucà bè.Una surgente luminosa deve furnisce una illuminazione abbastanza è uniforme.A luce ùn deve esse ostruita da l'ochji di l'audienza o di i ghjucatori.

Illuminazione di basket 6

 

Ci hè parechje opzioni di illuminazione nantu à u mercatu, ma micca tutti i lumi sò creati uguali.Avete bisognu di sceglie l'illuminazione ghjusta per u vostru campu di basket.Anluce LEDhè a megliu scelta per un campu di basket.Sò più efficaci è longu.Stu tipu di luce hè uniforme è ùn oscurerà micca a visione di l'arbitru, l'audienza o i ghjucatori.

Hè difficiuli di sceglie u lume ghjustu per voi.Questa guida di compra vi aiuterà à sceglie a luce ghjusta per i vostri bisogni.

Proiettore LED per Sports Arena 

 

Vantaghji di luci LED per u campu di basket

 

L'expectativa di vita media hè longa

I luci LED anu una longa vita.I luci LED duranu una media di80.000 ore.Durà 30 anni s'ellu si accende solu per 7 ore à ghjornu.Ùn avete micca bisognu di cambià l'illuminazione cusì spessu.Questu riduce ancu i vostri costi di gestione è di mantenimentu.Queste luci anu una luminosità finu à 180lm/W.

Aduprà 50% menu electricità per salvà energia.Questu significa chì pudete riduce i vostri costi di energia da a mità senza perde a luminosità.L'illuminazione tradiziunale intrappularà u calore in u corpu di a luce.Questu pò dannà i lumi è ùn hè micca una bona idea.A luce LED hà una dissipazione di calore eccellente.U lume ùn mantene micca u calore.U dissipatore di calore hà ancu migliurà u rendiment di l'illuminazione.I lumi LED duranu più longu grazie à u dissipatore di calore.

 

Requisiti di illuminazione per u campu di basket

Eccu alcuni linee guida d'illuminazione per assicurà l'illuminazione curretta nantu à u campu di basket.

 

Efficacia

L'efficacità hè un requisitu per l'illuminazione di u campu di basket.Indica l'efficienza di a lampadina indichendu quanti lumens sò creati per watt d'electricità utilizata.A causa di a so alta efficacità luminosa, i luci LED sò efficienti.L'efficacità luminosa di u campu di basketball deve esse trà 130 è180 lm/W.

 

Indice de rendu des couleurs (CRI)

L'indice di resa di u culore (o CRI) hè un altru fattore impurtante per cunsiderà quandu sceglite una luce LED.Stu indice hè utilizatu per misurà a qualità di a luce LED.L'indice di resa di culore pò esse usatu per determinà a qualità di a fonte di luce.Un CRI più altu hè preferitu.I migliori luci LED anu un indice di resa di culore di 85-90.Perchè a luce hè una varietà di frequenze, u CRI hè cruciale.A luce naturale hà u equilibriu di frequenza più altu è pò rende parechji culori.

 

Livellu Lux

Duvete prestu attente à a luminosità di a vostra luce.Questu permetterà à l'audienza è à i ghjucatori di vede chjaramente.Inoltre, a luce deve esse distribuitu uniformemente.200 lux hè u livellu cunsigliatu per i ghjoculi di cortile è recreativi.Una luce LED di 1500-2500 lux hè abbastanza per i tornei prufessiunali.

Illuminazione di basket 2

 

Candele per i pedi

I candele di pede sò un tema chì assai persone ùn capiscenu micca.I candele di pedi sò u standard ufficiale per l'illuminazione sportiva.Questu indica a quantità di lumera per metru quadru.E cundizioni di illuminazione di a vostra corte determinaranu a luminosità.U numaru di candele di pedi pò varià da 50 à 100.

Una liga elementaria puderia solu bisognu di candele di 50 piedi, mentre chì un partitu di campiunatu necessitarà candele di 125 piedi.Candele di 75 piedi saranu richieste per un campu di basket di u liceu.

 

 

Fattori da cunsiderà quandu si cuncepisce l'illuminazione per u campu di basket

Ci sò parechje opzioni di illuminazione è disinni per i campi di basket.

 

Paràmetri di l'illuminazione

Ci hè dui tipi di paràmetri di illuminazione: interni è esterni.

 

A seguente disposizione di luci LED pò esse usata per i campi di basket interni:

1. I lumi deve esse posti in i dui estremità di u tribunale.U mudellu di cinturione deve esse almenu 1 metru sopra u tribunale.

2. A lumera LED ùn deve micca più di l'area di u diametru di 4 metri di a cesta.

3. A distanza massima chì a luce deve esse piazzata hè 12 metri.

4. U stadiu deve esse liberu di luci.

5. L'angolo di luce ideale hè di 65 gradi

 

L'impostazione seguente hè cunsigliata per i campi di basket all'aperto: 

1. Ùn deve esse più corta di 1 metru trà a realizazione di una arena è u fondu di u polu di u lume.

2. U lume ùn pò esse stallatu in 20 gradi di fondu di u quadru di ballò.

3. L'angulu trà u pianu di terra è a lampada ùn deve esse menu di 25 gradi.

4. Assicuratevi chì l'altitudine di u lume scontra à a cunnessione verticale à l'intersezzione di u tribunale.

5. Ùn ci hè micca una trasmissione TV perfetta per ogni latu di u campu di basket.

6. L'altezza massima di u luminaire ùn deve esse più bassu di 8 metri.

7. Hè impurtante chì i posti di luce ùn oscureghjanu micca a vista di l'audienza.

8. Per furnisce una illuminazione adatta, a stallazione di l'illuminazione simmetrica deve esse installata in i dui estremità.

Illuminazione di basket 1

 

Livellu Lux

U livellu di lux di una luce LED deve esse cunsideratu.L'illuminazione in un campu di basket serve dui scopi: per migliurà a visione di i ghjucatori è u piacè di i spettatori.L'illuminazione di u tribunale influenzerà u rendiment di i ghjucatori s'ellu ùn hè micca bè illuminatu.U livellu di lux hè cruciale.

 

Lumi liberi tremulanti

I lumi LED duveranu lampassi senza.A causa di e camere d'alta velocità, i luci LED di mala qualità ponu strobe.I luci LED di qualità sfarfallaranu menu, quasi 0,3% menu.A camera ùn pò micca detectà questu.

 

Ottene un Disegnu d'illuminazione

Per l'illuminazione di a corte, hè impurtante avè un disignu di illuminazione.Puderete vede un mudellu 3D per u vostru campu di basket.Questu vi permetterà di visualizà cumu a vostra pista di basketball sarà cù l'illuminazione LED.Pudete aghjustà i luminarii è l'ottica per truvà a megliu suluzione.

Illuminazione di basket 3

 

Cumu sceglie u megliu LED per u campu di basket?

 

Ci hè parechje cose da cunsiderà quandu sceglite a luce LED ghjustu.

 

Ottene un rapportu fotometricu

Tutti i luci ùn sò micca creati uguali.Hè per quessa chì hè impurtante prestu attenzione à u tipu di luce chì utilizate.Hè impurtante di assicurà chì avete a luce curretta per u vostru ambiente.L'illuminazione VKSoffre illuminazione LED per i campi di basket interni è esterni.

 

Temperature di culore

Hè impurtante di sceglie a temperatura di culore ghjusta per a vostra pista di basket.Per quasi tutti i campi, a temperatura di culore 5000K deve esse preferita.Perchè hè più vicinu à a luce di u ghjornu, questu offre i stessi effetti energizanti di a luce naturale.A luce calda hè megliu à 4000K.

 

Anti-glare

A ghjente si lamenta di l'abbagliamentu di i luci LED.Questu pò causà disconfort è irritazione sia per l'audienza sia per i ghjucatori.Hè per quessa hè impurtante di ottene una lente anti-glare per a vostra luce.U Unified Glare Rating (UGR) di a luce ùn deve micca più di 19.

Avete ancu ricurdate chì u campu di basketball hà superfici brillanti.Questu significa chì rifletterà a luce è aumenterà u splendore di a corte.

Illuminazione di basket 8

 

VKS Lighting offre una varietà di luci LED interni è esterni chì riducenu l'abbagliamentu per i campi di basket.

 

I campi di basket deve esse ben illuminati per permette à i spettatori è i ghjucatori di gode di u ghjocu.L'illuminazione hè cruciale, a priscinniri s'ellu si usa u tribunale per scopi recreativi o prufessiunali.A corte deve esse ben illuminata per vede chjaramente.Ci sò parechji fatturi chì entranu in a scelta di a suluzione d'illuminazione ghjusta per u campu di basket.

 

VKS Lighting offre luci LED chì riducenu i costi generali è migliurà a visibilità.A nostra squadra include esperti cun una vasta cunniscenza di i requisiti di illuminazione per i campi di basket.Per più infurmazione, per piacè cuntattateci.

 

Illuminazione di basket 5


Tempu di Postu: Mar-20-2023