Cumu Prufittà u ghjocu di rugby cù illuminazione LED

U rugby hè un sport populari, in particulare in Sudafrica, Australia è Nova Zelanda.Pò esse truvatu in quasi ogni angulu di u mondu.A Rugby league hè largamente televisata è trasmessa in u mondu internaziunale.L'illuminazione hè vitale per u rugby.Un campu di rugby hà bisognu di u megliu illuminazione.illuminazione LEDserve per illuminare i campi di rugby.

Pudete ghjucà à rugby à ogni livellu: club, amatoriale, prufessiunale o recreativu.Se vulete avè un grande partitu di rugby, assicuratevi chì ci hè abbastanza illuminazione.L'illuminazione LED hè a suluzione per tutte e vostre esigenze di illuminazione di rugby.Pò durà finu à80.000 ore.Inoltre, l'illuminazione LED dura più di lampade HID o lampade HPS è ioduri metallici.Perchè i campi di rugby sò sottumessi à u clima estremu, i luci LED sò spessu usati.L'illuminazione LED illuminarà u campu di rugby indipendentemente da e cundizioni climatichi, cum'è a pioggia o e timpeste.I luci LED di alta qualità ponu ancu esse aduprati in temperature à -20 gradi.L'illuminazione LED hè ben cunnisciuta per a so versatilità.

Rugby Lighting 4

 

Requisiti di illuminazione per l'illuminazione di u campu di rugby

 

Ci sò esigenze di illuminazione specifiche per l'illuminazione di u campu di rugby.Hè cunsigliatu chì l'illuminazione LED sia uniformemente luminosa.Questa illuminazione hà assai vantaghji.Ci hè parechje scelte per l'illuminazione LED.Hè impurtante di decide quale unu aduprà.Per assicurà chì i spettatori è l'atleti piacenu u torneu, l'obstruczione visuale deve esse minimizzata.Queste linee guida vi aiutanu à risponde à i requisiti di illuminazione per un campu di rugby.

Rugby Lighting 9

 

 

Dimensione di u campu

A dimensione di u campu hè impurtante quandu determinà i bisogni di l'illuminazione.Sapendu a dimensione di u campu vi aiuterà à determinà a megliu suluzione di illuminazione per u vostru campu di rugby.Ci sò parechji tipi di campi di rugby.A dimensione di ogni campu varierà secondu u so scopu.

Rugby Lighting 7

Rugby Lighting 8

 

Uniformità è Luminosità

I requisiti di illuminazione di un campu di rugby deve esse cumpletu.Questu include uniformità in illuminazione è luminosità.U livellu di luminosità per un campu di rugby chì hè utilizatu per scopi cummirciali o recreativi pò varià da 250 à 300 lux.Multiplicà u livellu di luminosità è l'area di u campu vi darà i lumens richiesti.U lumen necessariu per un campu di rugby chì misura 120 m in larghezza è 70 m in longu pò esse calculatu.Per stabilisce quanti lumens sò necessarii, multiplica 250 lux per 120 m è 70 m.Questu averebbe un requisitu di luminosità di 2.100.000.Per i partiti prufessiunali, hè necessariu un livellu di luminosità più altu.500 lux bastanu.

L'uniformità hè u prossimu requisitu per l'illuminazione.Un campu di rugby, per esempiu, deve avè un minimu di uniformità di illuminazione 0,6.A putenza individuale è l'angolo di fasciu di luci LED seranu cunsiderate per ottene l'uniformità di illuminazione necessaria.L'illuminazione uniforme nantu à un campu di rugby hà da esse un rendimentu megliu per l'atleti.

Rugby Lighting 6

 

Fattori da cunsiderà quandu u disignu di l'illuminazione per u campu di rugby

 

Quandu si illumina un campu di rugby, hè impurtante piglià assai cura.Hè cruciale per evità l'ombra chì si prughjettanu nantu à u campu.Hè impurtante per evità l'ombra quandu si mette è cuncepisce luci LED è riflettori.U disignu di l'illuminazione LED hè cruciale.Hè impurtante di disignà l'illuminazione LED currettamente a prima volta.VKS Lighting hè a megliu suluzione di alta tensione.Per un campu di rugby, a tensione standard hè di 100 à 277 V. Se avete bisognu di una tensione alta, 280 à 48 V hè accettata.Quandu cuncepisce l'illuminazione per un campu di rugby, duvete cunsiderà i seguenti fatturi.

 

High Power

Un campu di rugby hà bisognu di una putenza alta, circa 130.000 lumens o più.E luci LED è ottiche d'alta putenza sò richiesti per illuminate u campu di sport.Per disignà i lumi LED, hè megliu di creà un mudellu chì vi aiuterà à determinà quale tipu d'ottica darà u megliu risultati.

 

Efficacia luminosa

Quandu cuncepisce l'illuminazione LED, l'efficacità luminosa hè un fattore impurtante.Questu pò esse facilmente calculatu multiplicendu i lumens per watt.U disignu ideale pò esse truvatu paragunendu a so efficacità luminosa.Lumens sò una parte impurtante di u prucessu di disignu è deve esse cunsideratu.L'alta efficienza luminosa permetterà à i pruprietari di campi di rugby di gode di costi di mantenimentu è di energia più bassi.I lumi LED seranu ancu rimpiazzati menu spessu.

Rugby Lighting 3

 

Angulu di fasciu

L'angolo di fasciu hè un fattore impurtante per cunsiderà postu chì affetta a distribuzione di luce.Se l'angolo di fasciu hè troppu largu è l'uniformità di a luce hè troppu alta, l'illuminazione seria assai bassu.L'angolo di fasciu deve esse strettu per assicurà chì l'uniformità di a luce ùn hè micca troppu bassu.Questu pruvucarà assai più spots scuri, malgradu a luminosità.

Per assicurà a luminosità è l'uniformità ottimali, hè impurtante di sceglie lumi cù l'angolo di fasciu currettu.L'analisi fotometrica hè un grande strumentu per cuncepisce l'illuminazione LED per i campi di rugby.

 

Dissipazione di u calore

A tecnulugia di dissipazione di u calore hè un altru fattore impurtante in u disignu di l'illuminazione LED.U surriscaldamentu pò causà danni à l'apparecchi LED, postu chì u calore pò facilmente entre in elli.L'aluminiu puro offre a più alta conduttività di u calore è hè cunsigliatu per l'illuminazione LED.L'aluminiu di qualità più altu risultatu in livelli di conducibilità più altu.Un sistema di dissipazione di u calore chì hè efficace assicurarà una ventilazione di l'aria adatta.Ogni fila di chip LED deve avè abbastanza spaziu.Questu permetterà u calore di trasferimentu da l'attrezzatura à u so circondu.U sistema di dissipazione di u calore deve esse grande è densu.

 

Indice de rendu des couleurs

Quandu cuncepisce l'illuminazione LED, u CRI (indice di resa di culore) hè un fattore impurtante per cunsiderà.Hè una misura di cumu si vedenu i culori paragunati à una fonte di luce particulare.Hè usatu per determinà l'aspettu di un oggettu.

U CRI hè una guida chì vi aiuterà à vede i culori megliu.Per un campu di rugby, un CRI di 70 o più hè abbastanza.VKS Lighting hà luci LED cù un CRI più grande di 70.

 

Valutazione di Glare

A classificazione di l'abbagliamentu di i luci LED hè una cunsiderazione impurtante in u disignu di l'illuminazione sportiva.Un saccu di splendore pò causà prublemi per i ghjucatori di rugby è distracte i spettatori da u ghjocu.

Glare pò ancu causà visione annebbiata è dettagli annebbiati.Hè dunque impurtante chì l'illuminazione LED risponde à i requisiti di u cunsigliu di rugby per a classificazione di glare.Glare pò ancu riduce l'illuminazione di certi spazii di u campu di rugby.VKS Lighting hà luci LED cù lenti avanzati chì riducenu a fuga di luce è focalizeghja u fasciu di luce.

 

Temperature di culore

A temperatura di u culore deve ancu esse cunsideratu quandu cuncepisce l'illuminazione LED.Per l'illuminazione di u campu di rugby, a temperatura di u culore hè di circa 4000K.I nostri ochji sò capaci di adattà à diverse temperature di culore.Per assicurà chì i culori veri sò affissati in a so gloria sana, hè impurtante avè a temperatura di culore correlata ghjusta.Inoltre, ricordate chì u disignu di l'illuminazione LED hè influinzatu da a temperatura di u culore.

 

Cumu sceglie u megliu LED per un campu di rugby

 

A luce LED ghjustu hè essenziale per un campu di rugby.Pò esse difficiule di truvà a lumera LED ghjusta per un campu di rugby.Hè impurtante di cunsiderà questi fattori quandu sceglite l'illuminazione LED ghjustu.

 

Risparmiu d'energia

U risparmiu d'energia hè a principal diferenza trà e luci LED megliu è mediu.Questu hè u più impurtante per cunsiderà.Hè impurtante di selezziunà i luci LED più efficienti in energia, postu chì i costi di l'electricità sò più alti per parechji sporti, cumpresu u rugby.VKS Lighting offre luci LED chì ponu risparmià finu à u 70% in e vostre fatture di energia.

 

Durabilità

Hè impurtante di ricurdà a durabilità.U megliu illuminazione di u campu di rugby deve esse durable.Questu hà da risultatu in costi più bassi di mantenimentu è di sustituzione.I lumi LED durabili sò ancu più durable di l'altri opzioni è ponu durà più ore.Queste luci LED sò ideali per u rugby.Per determinà a durabilità di a luce LED, duvete sempre cunsiderà l'ore chì durà.

Rugby Lighting 5

 


Tempu di Postu: Mar-10-2023