LED Golf Lighting - Chì duvete sapè?

U golf di notte necessita una illuminazione abbastanza, cusì ci sò grandi aspettative per l'illuminazione di u campu.I requisiti di illuminazione per i campi di golf sò diffirenti di l'altri sporti, cusì i prublemi chì devenu esse indirizzati sò ancu diffirenti.U corsu hè estremamente grande è hà assai fairways.Ci hè 18 fairways per un campu di golf par 72.I fairways anu 18 buchi.Inoltre, i fairways facenu solu una direzzione.Inoltre, u terrenu di a strada hè irregolare è cambia spessu.Questu rende difficiuli di determinà a pusizione di i poli di luce, u tipu di fonte di luce, è a direzzione di a prughjezzione di luce.U disignu di u corsu hè cumplessu è difficiule.L'illuminazione VKSdiscuterà parechji aspetti, cumprese u disignu è a selezzione di l'illuminazione.

 

Disegnu di l'illuminazione

 

U golf hè un ghjocu esterno chì sfrutta u spaziu.A palla hè sbattuta sopra l'erba da e persone chì caminanu nantu à questu.Quandu l'illuminazione di u campu di golf, hè impurtante di cunsiderà più cà solu a luce da i pedi di u golfer è a bola chì colpisce l'erba.Hè impurtante per guardà u spaziu supranu di u stadiu u più luminoso pussibule è per ùn dim a sfera.L'illuminazione d'inundazioni hè un metudu di rende l'illuminazione dolce è risponde à i bisogni visuali di i golfers.

Un burato nantu à un campu di golf hè cumpostu di trè parti principali: u fairway (FA IRWA Y), u tee (TEE) è verde (GREEN).U fairway include bunkers, piscina, ponte è pendenza ripida, colline, a strada ruvida è balle.Perchè ogni stadiu hà un stilu di cuncepimentu sfarente, u layout di sti parti pò varià.In i "Regulamenti di u Golf", i bunkers, i periculi d'acqua è i spazii di erba longa sò tutti cunsiderati ostaculi di u corsu.Puderanu chì i golfers si sentenu sfida.L'illuminazione di notte hè ancu impurtante per aiutà à ghjucà.U so rolu dovutu.Un bonu arrangiamentu di illuminazione pò aumentà a sfida è u divertimentu di ghjucà à u golf di notte.

Disposizione di u campu di golf

L'area di teeing hè l'area principale per ogni burato.L'illuminazione quì deve esse aghjustata in modu chì i golfisti mancini è dritti vedenu a bola è a fine di u tee.L'illuminazione horizontale deve esse trà 100 è 150 lux.I lampi sò di solitu lampi di distribuzione larga è ponu illuminà in duie direzzione per evitari l'ombra di u ballu, u club, o u golfer chì chjappà u ballu.

U polu di luce deve esse stallatu almenu 120 m da u latu di u tee box.L'illuminazione multidirezionale hè necessaria per una grande tavola di teeing.L'altezza di l'illuminazione per i tavulini di teeing ùn deve esse menu di a mità di a lunghezza di a tavola.Ùn deve esse più di 9 m.Sicondu a pratica di stallazione, l'aumentu di l'altezza di l'attrezzatura migliurà l'effettu di l'illuminazione nantu à i tavulini.L'effettu di un illuminazione di u polu di 14 m di altezza hè megliu cà un illuminazione di u polu mediu di 9 m.

Luce pole position in u campu di golf

A causa di a so pusizioni, a porzione di u fairway di ogni burato faci u massimu usu di u terrenu esistenti.A larghezza di ogni burato varieghja secondu a difficultà di u so disignu.U tipicu fairway curve in ogni locu è hè u più longu in a zona di sbarcu.Per assicurà l'illuminazione verticale adeguata, i proiettori stretti ponu esse utilizati per seguità l'illuminazione da i dui estremità di u fairway.U pianu verticale chì hè pertinente si riferisce à una elevazione perpendiculare à a linea centrale di u fairway.A larghezza di u fairway hè a so larghezza tutale à quellu puntu.L'altezza di u fairway hè misurata da u centru di u fairway à 15 m sopra u fairway.Stu pianu verticale hè situatu trà i dui poli di luce di u fairway.Questi piani verticali avarà un effettu megliu nantu à a bola si sò scelti in l'area di goccia di bola.

L'International Illuminance Standard (Z9110 1997 Edition) è i requisiti tecnichi di THORN esigenu chì l'illuminazione horizontale di u fairway deve ghjunghje à 80-100lx è l'illuminazione verticale 100-150lx.I piani verticali duveranu avè un rapportu di 7: 1 trà l'illuminazione verticale è l'illuminazione minima.Hè necessariu chì a distanza trà a prima superficia verticale di u teeing board è u polu di luce à a tavula ùn deve esse menu di 30 m.A distanza trà i pali di lumi è u luminariu sceltu deve esse ancu mantene in a distanza necessaria.Hè impurtante di cunsiderà e caratteristiche di u lume è u terrenu in quale u polu di luce hè situatu.A lampa deve esse almenu 11 m da a basa di u so lampada.Se u polu di lampa hè in una zona cun terrenu speciale, deve esse elevatu o diminuite in cunseguenza.I pali di luce ponu esse posti in spazii alti o longu à a pista di ballò per diminuisce l'impattu di u terrenu.

L'altru fairway hè induve truverete ostaculi cum'è picculi ponti è bunker pools.Una certa quantità di illuminazione deve esse cunsideratu.Questu pò varià da 30 à 75 lx.Pudete ancu chjappà di novu facilmente.U stadiu pò esse fattu più charming da u disignu propiu di l'illuminazione lucale.

Per compie u pirtusu, u ghjucatore spinge a bola in un burato spinghjendulu à traversu u fairway.U verde hè a fine di u burato.U terrenu hè in generale più ripidu chì u fairway è hà una illuminazione horizontale di 200 à 250 lx.Perchè u ballu pò esse imbuttatu da ogni direzzione nantu à u verde, hè impurtante chì u rapportu trà l'illuminazione horizontale massima è l'illuminazione horizontale minima ùn hè micca più grande di 3: 1.Allora u disignu di l'illuminazione di l'area verde deve include almenu duie direzzione per riduce l'ombra.U polu di luce hè piazzatu in u spaziu ombreatu di 40 gradi davanti à i spazii verdi.Se a distanza trà e lampade hè menu o uguale à trè volte quella di u polu di luce, l'effettu di l'illuminazione serà megliu.

Hè cruciali di ricurdà chì u polu di l'illuminazione ùn deve micca esse capaci di influenzà a capacità di u golfer per chjappà a bola.Inoltre, l'illuminazione ùn deve micca creà un splendore dannosu per i golfers nantu à questu fairway è altri fairways.Ci sò trè tippi di glare: glare direttu;splendore riflessu;abbagliamenti da cuntrasti di luminosità estremamente elevati è abbagliamenti dovuti à disagi visuale.A direzzione di prughjezzione di luce per un cursu illuminatu hè stabilitu in cunfurmità cù a direzzione di u ballu.L'effettu di l'abbagliamentu serà menu s'ellu ùn ci sò micca viaghji adiacenti.Questu hè duvuta à l'impattu cumminatu di dui fairways.A direzzione opposta di a prughjezzione di luce hè u cuntrariu.I ghjucatori chì chjappà a bola di u fairway sentiranu un forte splendore da e luci vicinu.Stu splendore hè un splendore direttu chì hè estremamente forte contr'à u fondu scuru di u celu di notte.I golfisti si sentiranu assai scomodi.U splendore da i viaghji vicini deve esse minimizatu quandu l'illuminazione.

Esigenza di illuminazione di golf

 

 

Questu articulu discute principarmenti l'arrangiamentu di i pali di luce di u stadiu, è ancu cumu per riduce u splendore dannosu.Questi punti sò impurtanti à cunsiderà quandu selezziunate fonti di illuminazione è lampade.

 

1. Hè preferitu à aduprà fonti di luce high-efficienza.Questu permette a listessa illuminazione, chì reduce a necessità di fonti di luce supplementari, è cusì riduce u costu di i materiali di circuiti elettrici è i costi di stallazione.

2. Una fonte di luce chì hà un altu resu di culore è una temperatura alta hè cunsigliatu.A pratica di u campu indica chì l'indice di resa di culore Ra> 90 è a temperatura di culore per l'oru sopra 5500K sò i più impurtanti.

3. Cerca una fonte di luce chì hà boni pruprietà di cuntrollu.

4. Match the lamp source with lamps.Questu significa chì u tipu è a struttura di a lampada sò cumpatibili cù a putenza di a fonte di luce.

5. Lampi chì sò in armunia cù l'ambienti circundante deve esse sceltu.I lampi per u tribunale di luce sò posti in un spaziu apertu.Per quessa, hè impurtante cunsiderà u livellu di prutezzione contra l'acqua è scossa elettrica.U gradu di prutezzione IP66 o u gradu di prutezzione di scossa elettrica Grade E sò generalmente scelti.Hè impurtante di cunsiderà l'atmosfera lucale è u rendiment anticorrosione di a lampada.

6. Lamps deve esse capaci à aduprà a curva di distribuzione di luce.I lampi anu da avè una bona distribuzione di luce è riduce l'abbagliamentu per aumentà l'efficienza luminosa è a perdita di putenza.

7. I costi di u funziunamentu bassu sò impurtanti quandu sceglite lampade è fonti di luce chì sò ecunomichi.Hè principarmenti vistu da l'anguli di u fattore d'utilizazione di a lampadina è a vita di a lampada è di a fonte di luce, è ancu da u fattore di mantenimentu di a lampada.

8. Pali di luce - ci sò parechji tippi di pali di luce, cumpresi fissi, tilting, pneumatic lifting, pneumatic lifting è lifting idraulicu.L'ambienti di u stadiu è a forza ecunomica di l'operatore di l'investitori deve esse cunsideratu quandu sceglite u tipu ghjustu.Questu hè per assicurà chì a bellezza naturale è l'ambiente di u stadiu ùn sò micca affettati.

Esigenza di illuminazione di golf 2

 

Cunsigliu di Design

 

U megliu postu per u polu di luce per esse piazzatu in u tee box hè direttamente daretu.Questu impedisce chì l'ombra di i golfisti copre e palle di golf.Dui pali di luce ponu esse necessarii per tavule longu di teeing.Hè impurtante di mantene i pali di luce in u fronte di i tavulini di teeing da interferiscenu cù quelli in daretu.

I lumi in u fairway deve esse capaci di vede i boli cascà da i dui lati.Questu minimizzarà l'abbagliamentu à i fairways vicini.Per minimizzà u numeru di pali di luce, i fairways stretti deve esse attraversati almenu duie volte a lunghezza di i pali di luce.Fairways cù una altezza più grande di duie volte quella di i pali necessitanu chì i raghji di luce si sovrapponenu è si sovrapponenu quandu i lampi prughjettanu.Per ottene una uniformità megliu, a distanza trà i poli ùn deve esse più di trè volte l'altitudine.Cù un cuntrollu di glare è altri accessori, a direzzione di prughjezzione di tutte e lampade deve esse in linea cù a direzzione di u ballu.

Dui direzzione opposta di a luce illuminanu u verde, chì riduce l'ombra per i golfers chì mettenu a bola.U polu di luce deve esse situatu in 15 à 35 gradi di u centru di u verde.U primu limitu di 15 gradi hè di riduce u glare per i golfers.U sicondu limitu hè di prevene i luci chì interferiscenu cù u colpu.A distanza trà i poli ùn deve esse più di trè volte a so altezza.Ogni polu ùn deve micca menu di duie lampade.Considerazioni supplementari deve esse datu à u numeru di lampade oltri à l 'angulu di prughjezzione s'ellu ci sò ogni bunkers, waterways, fairways, o altri ostaculi.

Quandu s'illumina horizontalmente, u verde è u tee, lampi di fasciu largu sò megliu.Tuttavia, i dati di l'illuminazione più altu ùn hè micca pussibule.L'illuminazione di Fairway richiede lampade cù fasciu largu è fascii stretti per esse cumminati per ottene un effettu di illuminazione megliu.U megliu u disignu di l'illuminazione, più curve sò dispunibuli per a lampada.

LED-stadium-high-mast-light-beam-angle

 

 

Sceglie u pruduttu

 

L'illuminazione VKSricumandemu chì i proiettori di u tribunale all'apertu sò utilizati è ancu i proiettori d'alta efficienza per l'illuminazione di u corsu.

Disegnu otticu ottimizatu cù quattru anguli di distribuzione di luce di lente di 10/25/45/60degadisponibile per una luce dolce.Hè ideale per i sport all'apertu cum'è u golf, u basketball è u football.

Sorgente luminosa SMD3030 importata originale, lente per PC ottica di alta trasmissione, migliurà l'utilizazione di a fonte di luce da 15% Disegnu di distribuzione di luce prufessiunale.Prevene efficacemente l'abbagliamentu è a luce spill.Prestazione stabile, unicu modulu standard cù scudo luminoso, riduce a perdita di illuminazione, furnisce lenti di PC cù effetti di luce intera, bordi di luce di taglio superiore, impediscenu a luce da u celu sparghje.Questu pò migliurà a rifrazione di a luce, aumentà a luminosità, a riflettività megliu, è a rende più uniforme luminosa è suave.

LED-stadiu-alta-mast-luce-funzione


Tempu di Postu: Dec-15-2022