LED Knowledge Episode 1: Chì ghjè u LED è ciò chì ci hè di bonu?

Chì ghjè u LED?

LED hè l'acronimu di LIGHT EMITTING DIODE, un cumpunente chì emette luce monocromatica cù u flussu di corrente elettrica.

I LED furniscenu à i diseggiani di l'illuminazione una nova gamma di strumenti in uscita per aiutà à ottene u megliu risultati è à sviluppà suluzioni di illuminazione creativa cù effetti sorprendenti chì una volta eranu tecnicamente impussibili di ottene.Un LED d'alta qualità cù un indice CRI>90 classificatu à 3200K - 6500K hè ancu apparsu in u mercatu.questi recentiannus.

A luminosità, l'omogeneità è a resa di u culore di i lumi LED sò stati migliurati à u puntu chì sò oghji aduprati per una larga gamma di applicazioni di illuminazione.I moduli LED sò custituiti da un certu nùmeru di diodi emettitori di luce muntati nantu à un circuitu stampatu (rigidu è flessibile) cù dispositivi di regulazione di corrente attivi o passivi.

L'ottica o i dispositi di guida di luce ponu ancu esse aghjuntu secondu u campu d'applicazione per ottene diversi fasci è luce.A varietà di culori, a dimensione compatta è a flessibilità di i moduli assicuranu una larga gamma di pussibulità creative in parechje applicazioni.

 

LED : cumu si travaglia ?

I LED sò apparecchi semiconduttori chì cunverte l'electricità in luce visibile.Quandu sò alimentati (polarizazione diretta), l'elettroni si movenu à traversu u semiconductor, è alcuni di elli cascanu in una banda di energia più bassa.

In tuttu u prucessu, l'energia "salvata" hè emessa cum'è luce.

A ricerca tecnologica hà permessu di ottene 200 Im / W per ogni LED d'alta tensione.U nivellu attuale di sviluppu mostra chì a tecnulugia LED ùn hà ancu ghjuntu u so potenziale.

LED

 

Specificazioni tecniche

Avemu spessu leghje nantu à a sicurità fotobiologica in u disignu di l'illuminazione.Stu fattore assai impurtante hè determinatu da a quantità di radiazioni emesse da tutte e fonti cù una lunghezza d'onda chì varieghja trà 200 nm è 3000 nm.L'esposizione eccessiva à a radiazione pò esse dannusu per a salute umana.U standard EN62471 classifica e fonti di luce in gruppi di risicu.

Gruppu di Rischiu 0 (RGO): i luminarii sò esenti da risichi fotobiologichi in cunfurmità cù a norma EN 62471.

Risk Group 0 (RGO Ethr): i luminarii sò esenti da risichi fotobiologichi in cunfurmità cù a norma EN 62471 - IEC/ TR 62778. Se necessariu, cuntattate u nostru serviziu di u cliente per a distanza di osservazione.

Gruppu di Rischiu 1 (gruppu di risicu bassu): i luminarii ùn ponu micca risichi per via di limitazioni di cumportamentu normale di una persona quandu esposta à una fonte di luce.

Gruppu di Rischiu 2 (gruppu di risicu intermediu): i luminarii ùn ponenu micca risichi per a risposta di l'aversione di e persone à e fonti luminose assai brillanti o per l'incomfortu termale.

Gruppu Risicu

 

Vantaghji ambientali

vita di travagliu estremamente longa (>50,000 h)

Efficienza crescente

Modu di accensione istantanea

Opzione di dimming senza variazioni di temperatura di culore

Emissione di luce culurata diretta senza filtru Spettru di culore cumpletu

Modu di cuntrollu di culore dinamicu (DMX, DALI)

Peut être mis en marche aussi à basse température (-35°C)

Sicurezza fotobiologica

 

Vantaghji per l'utilizatori

Una larga gamma di culori diffirenti inseme cù moduli compatti è flessibili permettenu parechje soluzioni di cuncepimentu creative è innovative

Costi di mantenimentu ridotti

U cunsumu energeticu più bassu, a vita di travagliu più longa è a manutenzione ridutta facilitanu a creazione di applicazioni interessanti

环保

 

Vantaghji generale

Senza mercuriu

Nisun cumpunenti IR o UV ponu esse truvati in u spettru di luce visibile

Riduzzione di l'usu di e fonti d'energia rinnuvevuli è micca rinnuvevuli

Migliuramentu di l'ambiente

Nisuna contaminazione luminosa

Meno putenza installata in ogni puntu di illuminazione

 

Vantaghji di cuncepimentu

Vasta scelta di soluzioni di design

Colori brillanti, saturati

Luci resistenti à a vibrazione

Emissione di luce unidirezionale (a luce hè sparata solu nantu à l'ughjettu o zona desiderata)

照明设计


Tempu di pubblicazione: 14-10-2022