LED Knowledge Episode 3 : Temperature di culore LED

A tecnulugia LED hè in constante evoluzione, risultatu in una diminuzione continua di i costi è una tendenza globale versu u risparmiu energeticu è a riduzione di emissioni.Sempre più lampade LED sò aduttatu da i clienti è prughjetti, da a decorazione di a casa à a custruzzione di l'ingegneria municipale.I clienti tendenu à fucalizza nantu à u costu di a lampada, micca a qualità di l'alimentazione o chip LED.Spessu trascuranu l'impurtanza di a temperatura di u culore è i diversi usi di lampade LED.A temperatura di culore ghjusta per i lampi LED pò rinfurzà a struttura di u prugettu è rende l'ambiente di illuminazione più accessibile.

Chì ghjè a temperatura di u culore?

A temperatura di u culore hè a temperatura à a quale u corpu neru appare dopu chì hè statu riscaldatu à zero assolutu (-273 °C).U corpu neru cambia gradualmente da u neru à u russu quandu si riscalda.Tandu diventa giallu è diventa biancu prima di emette infine luce blu.A temperatura à a quale u corpu neru emette luce hè cunnisciuta cum'è a temperatura di u culore.Hè misurata in unità di "K" (Kelvin).Hè solu i diversi culori di luce.

Temperature di culore di e fonti luminose cumuni:

Lampada di sodiu à alta pressione 1950K-2250K

Luce di candela 2000K

Lampada di tungstenu 2700K

Lampada à incandescenza 2800K

Lampada alogena 3000K

Lampada à mercuriu d'alta pressione 3450K-3750K

Luce di ghjornu dopu meziornu 4000K

Lampada à ioduri metallici 4000K-4600K

Sole di meziornu d'estate 5500K

Lampada fluorescente 2500K-5000K

CFL 6000-6500K

Ghjornu nuvoloso 6500-7500K

Cielo puro 8000-8500K

Temperature di culore LED

A maiò parte di e lampade LED attualmente in u mercatu si trovanu in e trè temperature di culore seguenti.Ogni culore hà e so caratteristiche:

Temperature di culore bassu.

Sottu 3500K u culore hè rossu.Questu dà à a ghjente una sensazione calda è stabile.L'uggetti rossi ponu esse più vivi cù l'usu di lampade LED di temperatura bassu.Hè adupratu per rilassate è riposu in i lochi di divertimentu.

Temperature moderate di culore.

A temperatura di culore varieghja da 3500-5000K.A luce, cunnisciuta ancu com'è temperatura neutra, hè suave è dà à e persone una sensazione piacevule, rinfrescante è pulita.Riflette ancu u culore di l'ughjettu.

Alta temperatura di culore.

A luce fredda hè ancu cunnisciuta cum'è bluastra luminosa, calma, fresca è luminosa.Havi una temperatura di culore di sopra à 5000K.Questu pò causà a ghjente cuncentrazione.Ùn hè micca cunsigliatu per e famiglie, ma pò esse usatu in ospedali è uffizii chì necessitanu cuncentrazione.In ogni casu, e fonti di luce di temperatura di culore altu anu una efficienza luminosa più altu ch'è e fonti di temperatura di culore più bassa.

Avemu bisognu di cunnosce a relazione trà u sole, a temperatura di u culore è a vita di ogni ghjornu.Questu pò spessu impattu u culore di i nostri culori di lampa.

E fonti di luce naturale à u crepuscolo è di ghjornu anu una temperatura di culore più bassa.U cervu umanu hè più attivu sottu à l'illuminazione d'alta temperatura di culore, ma menu quandu hè scuru.

I lumi LED interni sò spessu selezziunati nantu à a relazione citata è usi differenti:

Zona residenziale

Salone:Questu hè u spaziu più impurtante in a casa.Havi una temperatura neutra di 4000-4500K.A luce hè suave è dà à e persone una sensazione rinfrescante, naturali, senza restrizioni è piacevuli.In particulare per i mercati europei, a maiò parte di e luci di ferrovia magnetichi sò trà 4000 è 4500K.Pò esse assuciatu cù tavulini gialli è lampade da terra per aghjunghje calore è prufundità à u spaziu di vita.

Camera da letto:A stanza hè a zona più impurtante di a casa è deve esse mantene à una temperatura di circa 3000K.Questu permetterà chì e persone si sentenu rilassate, calde è addormentate più rapidamente.

Cucina:Led luci cù una temperatura di culore di 6000-6500K sò cumunimenti usati in a cucina.I culteddi sò cumunimenti usati in a cucina.A luce led di cucina deve permette à e persone di cuncentrazione è evità accidenti.A luce bianca hè capace di fà a cucina più luminosa è pulita.

Sala di pranzu:Questa stanza hè adattata per lampade LED di temperatura di culore bassu cù tonalità rossu.A bassa temperatura di u culore pò aumentà a saturazione di u culore chì pò aiutà à e persone manghja più.L'illuminazione moderna di pendente lineare hè pussibule.

illuminazione led residenziale

Bagnu:Questu hè un spaziu rilassante.Ùn hè cunsigliatu di utilizà una temperatura di culore alta.Pò esse usatu cù illuminazione 3000K calda o 4000-4500K neutra.Hè ricumandemu ancu d'utilizà lampade impermeabili, cum'è downlights waterproof, in i bagni, per evità u vapore d'acqua chì erode i chips led interni.

A decorazione di l'internu pò esse assai rinfurzata da l'usu currettu di a temperatura di u lume biancu.Hè impurtante d'utilizà l'illuminazione di a temperatura di u culore ghjustu per i vostri culori di decoru per mantene a più alta qualità di l'illuminazione.Cunsiderate a temperatura di u culore di i muri interni, i pavimenti è i mobili, è ancu u scopu di u spaziu.U periculu di luce blu causatu da a surgente luminosa deve ancu esse cunsideratu.L'illuminazione a bassa temperatura di culore hè cunsigliatu per i zitelli è l'anziani.

Zona cummerciale

I spazii cummirciali interni includenu alberghi, uffizii, scole, ristoranti, supermercati, centri commerciali, parcheggi sotterranei, etc.

Uffici:6000K à 6500K biancu friddu.Hè difficiuli di dorme à a temperatura di u culore di 6000K, ma pò esse un modu grandile per rinfurzà a produtividade è rinfurzà l'impiegati.A maiò parte di i luci di pannelli led in l'uffizii utilizanu culori 6000-6500K.

Supermercati:3000K + 4500K + 6500K mischjà a temperatura di culore.Ci sò diverse zone in u supermercatu.Ogni zona hà una temperatura di culore differente.A zona di carne pò aduprà 3000K di culore di bassa temperatura per rende più vibrante.Per l'alimentariu frescu, l'illuminazione di pista di temperatura di culore di 6500K hè megliu.U riflessu di u ghjacciu tritatu pò fà chì i prudutti di mare parenu più freschi.

Parcheggi sotterranei:U 6000-6500K sò i migliori.A temperatura di u culore di 6000K hè una bona scelta per aiutà e persone à fucalizza è rende a guida più sicura.

Classi scolastiche:I lampade di temperatura di culore 4500K ponu illuminà u cunfortu è l'illuminazione di e classi evitendu i svantaghji di i cambiamenti di culore 6500K chì pruvucaranu a fatigue visuale di i studienti è un aumentu di a fatigue cerebrale.

Ospedali:4000-4500K per a raccomandazione.In l'area di ricuperazione, i pazienti sò obligati à stabilizzà i so sentimenti.Una stallazione di illuminazione tranquilla aiuterà à rinfurzà a so felicità;u persunale medicale sviluppa focus è disciplina, è usa un prugramma di illuminazione efficace chì aumenta a so participazione.Per quessa, hè assai ricumandemu d'utilizà apparecchi di illuminazione chì furnisce una bona resa di culore, una alta illuminazione è una temperatura di culore mediu trà 4000 è 4500 K.

Alberghi:Un hotel hè un locu induve parechji viaghjatori ponu rilassate è riposu.Indipendentemente da a classificazione di stelle, l'atmosfera deve esse amichevule è propice à rilassate, in modu di enfatizà u cunfortu è l'amicizia.L'illuminazione di l'hotel deve aduprà culori caldi per sprime e so bisogni in l'ambiente di illuminazione, è a temperatura di u culore deve esse 3000K.I culori caldi sò strettamente ligati à l'attività emotiva cum'è a gentilezza, u calore è l'amicizia.U lavatore di muru di lampadina di transizione cù una lampadina bianca calda 3000k hè populari in u cummerciu.

Illuminazione led per l'uffiziu
supermercatu led illuminazione
illuminazione led di hotel

Zona industriale

L'industrii industriali sò lochi cù assai travagliu, cum'è fabbriche è magazzini.L'illuminazione industriale include generalmente dui tipi di illuminazione regulare per l'illuminazione d'emergenza.

Workshop 6000-6500K

L'attellu hà un grande spaziu di travagliu illuminatu è un requisitu di temperatura di culore 6000-6500K per una illuminazione ottima.In u risultatu, a lampa di temperatura di culore 6000-6500K hè u megliu, capace di risponde micca solu à i requisiti di illuminazione massima, ma ancu di fà a ghjente cuncentrazione nantu à u travagliu.

Magazzinu 4000-6500K

I magazzini sò generalmente aduprati per u magazzinu è per a conservazione di i prudutti, è ancu di cullà, catturà è cuntà.A temperatura ottima per 4000-4500K o 6000-6500K hè appruvata.

Zona d'emergenza 6000-6500K

Una zona industriale generalmente necessita di illuminazione d'emergenza per aiutà u persunale durante una evacuazione d'emergenza.Pò esse ancu utile quandu ci hè una mancanza di energia, postu chì u persunale pò cuntinuà à fà u so travagliu ancu durante a crisa.

illuminazione led di magazzinu

I lampi esterni, cumpresi i lampi, i lampi di strada, l'illuminazione di u paisaghju è l'altri lampi esterni anu linee strette in quantu à a temperatura di u culore di a luce.

Luci di strada

I lampi di strada sò parti impurtanti di l'illuminazione urbana.A scelta di diverse temperature di culore affetterà i cunduttori in modi diffirenti.Avemu da esse attenti à questa illuminazione.

 

2000-3000Kappare giallu o biancu caldu.Hè u più efficace à penetrà l'acqua in i ghjorni di pioggia.Hà a luminosità più bassu.

4000-4500kHè vicinu à a luce naturale è a luce hè relativamente dim, chì pò furnisce più luminosità mentre mantene l'ochju di u cunduttore nantu à a strada.

U più altu livellu di luminosità hè6000-6500K.Pò causà fatigue visuale è hè cunsideratu u più periculosu.Questu pò esse assai periculosu per i cunduttori.

 Illuminazione led di strada

A temperatura di culore di u lampu di strada più adatta hè 2000-3000K biancu caldu o 4000-4500K biancu naturali.Questa hè a fonte di luce di strada più cumuna dispunibule (temperature di lampa d'alogenuri metallici 4000-4600K Natural White è temperatura di lampada di sodiu à alta pressione 2000K Warm White).A temperatura 2000-3000K hè a più comunmente utilizata per e cundizioni di pioggia o nebbia.Una temperatura di culore trà 4000-4500K funziona megliu per i prughjetti di strada in altre regioni.Parechje persone anu sceltu 6000-6500K coldwhite cum'è a so scelta primaria quandu anu cuminciatu à utilizà luci di strada LED.I clienti spessu cercanu alta efficienza luminosa è splendore.Semu un fabricatore prufessiunale di luci di strada LED è avemu da ricurdà à i nostri clienti nantu à a temperatura di culore di i so lampi di strada.

 

Proiettori esterni

I floodlights sò una parte maiò di l'illuminazione esterna.I floodlights ponu esse aduprati per l'illuminazione esterna, cum'è e piazze è i cortili esterni.A luce rossa pò ancu esse usata in prughjetti di illuminazione.I fonti di luce sò luce verde è blu.I proiettori di u stadiu sò i più esigenti in quantu à a temperatura di u culore.Ci sarà prubabilmente cumpetizione in u stadiu.Hè impurtante di ricurdà chì l'illuminazione ùn deve micca avè effetti avversi nantu à i ghjucatori quandu sceglite a temperatura di u culore è l'illuminazione.A temperatura di culore 4000-4500K per i proiettori di stadiu hè una bona scelta.Puderà furnisce una luminosità moderata è riduce u splendore à u massimu.

 

Faretti esterni è luci di stradasò usati per illuminà spazii esterni cum'è giardini è camini.Una luce calda di culore 3000K, chì pare calda, hè megliu, perchè hè più rilassante.

Conclusioni:

U rendiment di lampade LED hè influinzatu da a temperatura di u culore.Una temperatura di culore adattata migliurà a qualità di l'illuminazione.VKShè un fabricatore prufessiunale di luci LED è hà aiutatu cù successu millaie di clienti cù i so prughjetti di illuminazione.I clienti ponu fiducia in noi per furnisce i migliori cunsiglii è risponde à tutti i so bisogni.Semu felici di risponde à qualsiasi quistione chì pudete avè nantu à a temperatura di u culore è a selezzione di lampade.


Tempu di Postu: 28-Nov-2022