LED Knowledge Episode 4: Fattore di mantenimentu di l'illuminazione

Ogni volta chì una nova tecnulugia hè introdutta, presenta una nova serie di sfide chì deve esse affruntate.U mantenimentu di l'illuminazione inilluminazione LEDhè un esempiu di un tali prublema chì deve esse più deliberazione è hà cunsiquenzi significativi per u standard è a vita di i prughjetti di illuminazione chì sò specificati.

Fattore di mantenimentu di l'illuminazione 8 

Cum'è cù qualsiasi tecnulugia, u rendiment è l'efficienza di un sistema di illuminazione eventualmente diminuite.Ancu i luminarii LED chì anu una vita assai più longa cà i so equivalenti di sodiu fluorescenti o d'alta pressione si deterioranu lentamente.A maiò parte di e persone chì sò implicati in l'acquistu o a pianificazione di una soluzione di illuminazione volenu sapè ciò chì l'impattu serà nantu à a so qualità di illuminazione cù u tempu.

U Fattore di Mantenimentu hè un strumentu utile.U Fattore di Mantenimentu hè un calculu simplice chì vi dice a quantità di luce chì una stallazione pruducerà quandu principia per a prima volta è cumu questu valore diminuirà cù u tempu.Questu hè un tema assai tecnicu chì pò diventà rapidamente cumplessu.In questu articulu, avemu da fucalizza nantu à e cose più impurtanti chì duvete sapè nantu à u fattore di mantenimentu.

Fattore di mantenimentu di l'illuminazione 4

Fattore di mantenimentu di l'illuminazione 6 

Cosa hè esattamente u fattore di mantenimentu?

 

U Fattore di Mantenimentu hè essenzialmente un calculu.Stu calculu ci dicerà a quantità di luce, o lumens in questu casu, chì un sistema di illuminazione hè capaci di pruduce in parechji punti durante a so vita.A causa di a so durabilità, i LED anu una vita chì hè misurata in millaie d'ore.

U calculu di u Fattore di Mantenimentu hè d'aiutu, perchè ùn solu ùn vi dice ciò chì i vostri luci farà in u futuru, ma ancu quandu avete bisognu di fà cambiamenti à u vostru sistema di illuminazione.Sapendu u Fattore di Mantenimentu pò aiutà à determinà quandu l'illuminanza media di e vostre luci scenderà sottu à 500 Lux, se questu hè u valore constantu desideratu.

Fattore di mantenimentu di l'illuminazione 1

 

Cumu hè calculatu u fattore di mantenimentu?

 

U Fattore di Mantenimentu ùn si riferisce micca solu à u rendiment di una luminaria.Hè invece calculatu multiplicendu 3 fatturi interrelati.Quessi sò i seguenti:

 

Fattore di mantenimentu di lumen di lampada (LLMF)

U LLMF hè un modu simplice per sapè cumu l'anzianu influenza a quantità di luce emessa da una luminaria.U LLMF hè influinzatu da u disignu di una luminaria è da a so capacità di dissipazione di u calore è a qualità LED.U fabricatore deve furnisce u LLMF.

 

Fattore di mantenimentu di l'illuminazione (LMF)

LMF misura cumu a terra influenza a quantità di illuminazione prodotta da i luminarii.U calendariu di pulizia di una luminaria hè un fattore, cum'è a quantità è u tipu di terra o polvera chì hè cumuni in l'ambienti circundante.Un altru hè u gradu à quale l'unità hè chjusa.

U LMF pò esse affettatu da diverse ambienti.L'illuminazione in i zoni cù assai terra o sucietà, cum'è un magazzinu o vicinu à i binari di a ferrovia, avarà un Factor di Mantenimentu più bassu è un LMF più bassu.

 

Fattore di sopravvivenza di lampa (LSF)

U LSF hè basatu annantu à a quantità di luce persa se un luminariu LED falla è ùn hè micca rimpiazzatu immediatamente.Stu valore hè spessu stabilitu à '1″ in u casu di luci LED.Ci sò dui mutivi principali per questu.Prima, i LED sò cunnisciuti per avè una bassa rata di fallimentu.Siconda, si assume chì a sustituzione sarà quasi subitu.

 

Un quartu fattore pò esse implicatu in i prughjetti di l'illuminazione interna.U fattore di mantenimentu di a superficia di a stanza hè un fattore chì hè in relazione cù a terra custruita nantu à a superficia, chì riduce a quantità di luce chì riflettenu.Siccomu a maiò parte di i prughjetti chì implicanu l'illuminazione esterna, ùn hè micca qualcosa chì copremu.

 

U Fattore di Mantenimentu hè ottenutu multiplicendu i LLMF, LMF è LSF.Per esempiu, se u LLMF hè 0.95, u LMF hè 0.95, è u LSF hè 1, allura u Fattore di Mantenimentu risultante seria 0.90 (arrotondatu à dui decimali).

Fattore di mantenimentu di l'illuminazione 2

 

Un'altra quistione impurtante chì sorge hè u significatu di u Fattore di Mantenimentu.

 

Ancu s'è a figura di 0,90 ùn pò micca furnisce assai infurmazione indipindentamente, guadagna significatu quandu hè cunsideratu in relazione à i livelli di luce.U Fattore di Mantenimentu essenzialmente ci informa nantu à a misura in quale questi livelli diminuiranu per tutta a vita di un sistema di illuminazione.

Hè cruciale per cumpagnie cum'èVKSper cunsiderà u Fattore di Mantenimentu durante a fase di cuncepimentu per anticipà è impedisce ogni diminuzione di u rendiment.Questu pò esse ottenutu cuncependu una suluzione chì furnisce più luce di l'iniziu necessariu, assicurendu chì i requisiti minimi seranu sempre cumpleti in u futuru.

 Fattore di mantenimentu di l'illuminazione 3

 

 

Per esempiu, una pista di tennis deve avè un illuminamentu mediu di 500 lux secondu a Lawn Tennis Association in Gran Bretagna.Tuttavia, cuminciendu cù 500 lux risultatu in un illuminamentu mediu più bassu à causa di diversi fattori di deprezzamentu.

Fattore di mantenimentu di l'illuminazione 9 

Utilizendu u Fattore di Mantenimentu di 0.9 cum'è dichjaratu prima, u nostru scopu seria di ottene un livellu di illuminamentu iniziale di circa 555 lux.Questu hè duvuta à u fattu chì quandu avemu fattu a deprezzazione multiplichendu 555 per 0,9, ghjunghjemu à un valore di 500, chì rapprisenta u livellu mediu di luce.U Fattore di Mantenimentu si prova di esse vantaghju, perchè guarantisci un livellu di basa di prestazione ancu quandu e luci cumincianu à deteriorate.

 

Hè necessariu per mè di calculà u mo propiu Fattore di Mantenimentu?

 

In generale, ùn hè micca cunsigliatu di fà stu compitu sè stessu è invece, hè cunsigliatu di delegate à un fabricatore o installatore qualificatu.Tuttavia, hè imperativu chì verificate chì l'individuu rispunsevuli di fà questi calculi pussede a capacità di dilucidarà a ragiunamentu di a selezzione di diversi valori in ognuna di e quattru categurie fundamentali.

Inoltre, hè imperativu chì verificate se u disignu di l'illuminazione creata da u vostru fabricatore o installatore si allinea cù u Fattore di Manutenzione è hè capace di furnisce un livellu adattu di illuminazione per tutta a vita prevista di u sistema.Stu passu hè cruciale per assicurà a funziunalità ottimali è a longevità di u sistema di illuminazione.Per quessa, hè assai cunsigliatu di fà una valutazione approfondita di u disignu di l'illuminazione prima di l'installazione per evità ogni prublema potenziale in u futuru.

 

Ancu s'è u tema di u Fattore di Mantenimentu in l'illuminazione hè assai più grande è più detallatu, sta breve panoramica furnisce una spiegazione simplificata.Sè avete bisognu di più chiarificazione o assistenza cù i vostri calculi, ùn esitate micca à dumandà u nostru aiutu.


Tempu di Post: 26-May-2023