L'illuminazione sportiva, l'applicazione di l'illuminazione di u campu di basketball sistema di illuminazione intelligente esiste chì comodità?

In più di accettà diverse specificazioni è gradi di ghjoculi di basket, u stadiu di basket serà ancu usatu per l'attività di custruzzione di gruppu tenuta da diverse imprese è istituzioni pubbliche per dà pienu à u rolu di u stadiu.L'illuminazione di i lochi di basket hè una infrastruttura assai impurtante per diversi posti.L'illuminazione di i posti deve esse assicurata per ghjunghje à u standard di luminosità è luminosità.Durante u sportu in i lochi, l'impattu di l'illuminazione nantu à u rendiment di i ghjoculi deve esse evitata.In più, sicondu diversi lochi, sfarenti periodi di tempu, diverse specificazioni di cuncorsu per ottene una varietà di diverse funzioni di cuntrollu.

01

Per u basket, l'illuminazione hè un tema inevitabbile.U cuntrollu di luce intelligente per l'illuminazione di u campu di basket hà vantaghji assoluti in u sistema di illuminazione intelligente.Prima, l'illuminazione di u tribunale di basketball hà bisognu à scuntrà una varietà di modi di illuminazione, secondu, l'illuminazione d'emergenza TV hà bisognu di a fonte di luce per esse l'illuminazione istantanea, etc. Ci vole circa decine di minuti per a luce di l'alogenuri di metallu per ghjunghje à a luce nominale.Se a luce si spegne per una certa ragione durante u ghjocu, pare impussibile di vultà à u ghjocu.Sè a lampa di alogenuri di metallu hè furnutu cù un alimentazione senza interruzzione, ùn hà micca solu aumentà assai l'investimentu, ma ancu purtà assai inconvenienti à aduprà.Per esempiu, l'illuminazione di sicurezza è l'illuminazione d'evacuazione in u campu di basket usavanu a lampa alogena di tungstenu, chì hà una vita curta, una efficienza luminosa bassa è senza risparmiu d'energia.The Way di u ballò sistema di cuntrollu di luce intelligente illuminazione basketball cù alta luminosità fonte di luce urigginariu impurtati, pò rimpiazzà direttamente lampa alogenu metallu è altri prudutti illuminazione tradiziunali, à ghjunghje sin'à verde, risparmiu energia, salute, effettu prutezzione di l'ambiente.

02-2

In più, avà parechji matches, cum'è i partiti di tennis in u restu di u partitu, qualchì volta i luci sò spenti, lassannu solu i lumi nantu à i sedi di i ghjucatori, prima di l'usu di u lampu muntatu nantu à u dispusitivu di apertura è chjusu, se u palla luci intelligente. sistema di cuntrollu pò esse cuntrollu flexible.È in l'arena di pratica di basketball, i ghjucatori di basket ponu esse dimmed on demand, cuntrollu strettu di l'effettu di l'illuminazione.

03

U sistema di illuminazione di cuntrollu di lampada intelligente pò ghjucà un rolu cumpletu in l'applicazione di u campu di basket.Attraversu a capiscitura, u modu di u sistema di illuminazione di cuntrollu di luce intelligente di u mondu hà i seguenti vantaghji: 1. Migliurà assai l'efficienza di gestione;2. Assicurà a sicurità di l'illuminazione sportiva;3. Realizà facilmente risparmiu energeticu secundariu;4. Modu di cambiamentu di luce.Per mezu di u sistema di illuminazione intelligente, l'illuminazione di u campu di basket hè più prufessiunale, per risponde à i bisogni di parechji campi di basket per l'illuminazione!

04

 


Tempu di Postu: Aug-24-2022