E migliori soluzioni di illuminazione di football per un ghjocu perfettu

Puderete pensà à rimpiazzà l'illuminazione tradiziunale cù LED.U football hè un sport assai populari.In u passatu, u football era ghjucatu solu fora.Avà hè un sportu chì pò esse ghjucatu in casa è fora tuttu u ghjornu. 

L'illuminazione ghjoca un rolu significativu in i stadii interni, in particulare quandu si tratta di l'illuminazione.Illuminendu bè u stadiu, l'illuminazione LED pò mantene tutti sicuri.Hà ancu un impattu nantu à u rendiment è l'efficienza di i ghjucatori.Questu aiuta à migliurà a visione di i ghjucatori è di i spettatori.Ùn saranu micca bè se a luce hè troppu dura. 

Ogni sportu hà i so propri esigenze di illuminazione per quessa ùn ci hè micca un tipu di illuminazione chì funziona per ogni locu.Quandu compra l'illuminazione LED, duvete attentu à i bisogni di l'illuminazione.Hè difficiuli di truvà u tippu ghjustu di illuminazione LED per u vostru stadiu di football.

 

Illuminazione di u stadiu di football 2

 

Chì ghjè l'illuminazione di football?

 

I lumi d'alta putenza sò usati per accende un stadiu di football.Un bonu sistema di illuminazione distribuirà uniformemente a luce in tuttu u stadiu.I luci sò generalmente situati à i dui estremità di u stadiu di football.

L'illuminazione ghjusta hè cruciale, ùn importa micca quantu grande o chjuca u stadiu.I ghjucatori è i spettatori viranu megliu se u stadiu hè ben illuminatu.Tutti deve esse capaci di vede u ballò.

 Illuminazione di u stadiu di football 1

Requisiti di illuminazione per u campu di football

 

Ci sò cose chì duvete pagà attente prima di cambià l'illuminazione in i vostri stadii di football.

 

1. U putere di luci LED

Avete prima di cunsiderà a quantità di putere chì e luci LED necessitanu.Questu esempiu vi aiuterà à capisce i bisogni di u putere.U campu di football misura 105 x 68 m.Puderia piglià 2.000 lux per copre tuttu u campu.U lumen tutale necessariu sò 7,140 x2000 = 14,280,000.A luce LED produce una media di 140 lumens per W. A potenza minima hè 140 x 14,280,000 =102.000 Watt.

 

2. Livellu di luminosità

U livellu di luminosità hè un fattore impurtante per cunsiderà.A luminanza verticale è horizontale hè necessaria per l'illuminazione di u campu di football.A luminanza verticale hè aduprata per creà ritratti di i ghjucatori.Luminance horizontale, invece, coprerà u campu di football.

U livellu di illuminazione cunsigliatu per u stadiu di football hè 1500 lux verticalmente è 2000 lux orizontale.

 

3. Compatibilità TV Broadcasting

A trasmissione TV 4K hè diventata a norma in a nostra era digitale.A luce LED deve avè una bona luminanza verticale è uniforme per permette a produzzione di foto è video d'alta qualità.Avete ancu bisognu di fà sforzi per minimizzà u splendore da e luci.I luci LED sò una grande scelta per quessa.

L'ottica anti-glare hè una caratteristica di a maiò parte di i luci LED chì eliminanu sfarfalli è abbaglianti.A luminosità pò esse mantinuta usendu un revestimentu di lenti speciale è una tappa di lenti.In ogni casu, u glare indesideratu pò ancu esse ridutta.

Illuminazione di u stadiu di football 3 

 

4. Uniformità in Light

L'autorità UEFA dichjaranu chì l'uniformità di l'illuminazione nantu à u campu di football deve esse trà 0,5 è 0,7.Una scala da 0 à 1 hè usata per misurà a distribuzione uniforme di a luce.Questu hè un fattore cruciale in l'illuminazione di un stadiu di football.Questu hè chì l'illuminazione irregolare pò affettà negativamente l'ochji di i ghjucatori è di i spettatori.Perchè u puntu di luce hè circular o rettangulare, certi spazii ponu sovrappone, mentre chì altri ùn saranu micca.Deve esse menu putente è avè un angolo di fasciu più strettu per furnisce una luce LED uniforme.Un disignu asimmetricu pò esse usatu per migliurà a distribuzione di l'illuminazione.

 

5. Prublemu di a contaminazione

A contaminazione luminosa deve esse evitata quandu ci hè una bona illuminazione nantu à u campu di football.Perchè a contaminazione luminosa hà un impattu immediatu nantu à e zone vicine, a luminosità di a terra di u stadiu deve esse trà 25 è 30 lux.

L'illuminazione VKSavè tutti i tipi di luci LED, cumpresi quelli per i Ghjochi Olimpichi è a Liga prufessiunale.

 

6. Altezza di u Tettu

U tettu di u stadiu deve esse almenu 10 metri altu.U tettu di u stadiu deve esse trà 30 è 50 metri di altezza.Per ottene u megliu illuminazione, hè impurtante per minimizzà a perdita di luminanza.Hè impurtante di ricurdà chì a perdita di luce hè inevitabbile.U campu di football ùn riceve micca 100% di u fasciu di luce.A zona circundante riceve u 30% di u fasciu di luce.

Ci hè dui modi simplici per risolve stu prublema.Pudete migliurà l'ottica o aumentà u nùmeru di apparecchi di illuminazione.Per illuminà un stadiu, per esempiu, avete bisognu di 10 000 watts.Per ottene u megliu risultatu, avete bisognu di 12,000-13,000 watts.

 

7. A vita

Sempre chì a luce hè accesa per almenu 8 ore à ghjornu, a vita di l'illuminazione deve esse bona.I luci LED offrenu una vita più longa di l'illuminazione tradiziunale, cù una media di 80 000 ore.Puderanu ancu durà finu à 25 anni senza mantenimentu.

VKS Lighting hè a suluzione di illuminazione ideale per ogni stadiu, cù luci LED d'alta qualità è duranu assai tempu.

Illuminazione di u stadiu di football 4

 

Eccu alcuni punti da cunsiderà quandu cuncepisce l'illuminazione per i campi di football

 

Una bona illuminazione hè essenziale per liberà u pienu potenziale di l'illuminazione di u stadiu.Ùn hè micca abbastanza per mette i pali di luce nantu à u campu.Ci sò parechji fatturi chì deve esse cuscenti.

 

1. A dimensione di un stadiu di football

Per avè l'illuminazione precisa di u stadiu, hè necessariu cunnosce u locu di i pali è u layout di u stadiu.Un mudellu 3D di u stadiu deve esse creatu.Hè impurtante di ricurdà chì più infurmazione avete u megliu u pianu di illuminazione. 

U stadiu hè dotatu di un sistema di illuminazione di tettu à 6, 4 poli o tondu.L'altezza di u palo di u mastru varieghja trà 30 è 50 metri.A dimensione di u stadiu hè cruciale quandu si tratta di a stallazione.U stadiu hè dotatu di luci chì currispondenu à i pali di luce 3D.

Illuminazione di u stadiu di football 5

2. How to Choose the Best LED Stadium Lights

Averete bisognu di parechje luci LED d'alta putenza per accende un stadiu per a Premier League, UFEA o altri ghjochi prufessiunali.Ùn hè cunsigliatu per utilizà u listessu layout o paràmetru per diversi prughjetti.Perchè l'altezza di u polu, i requisiti di lux, è a distanza horizontale trà i pali è i campi sò tutti diffirenti, hè per quessa chì ùn hè micca cunsigliatu per utilizà a listessa paràmetra o layout per parechji prughjetti.Ogni stadiu hà diverse paràmetri di illuminazione.

VKS Lighting hè un espertu in l'illuminazione LED è vi pò aiutà à selezziunà a cumminazione d'angolo di fasciu ghjustu è a putenza per u vostru stadiu.

 

3. Test u Lighting

U software girarà e luci per migliurà l'uniformità.Per ottimisà a luminosità è l'uniformità, ogni luce pò esse aghjustata per aghjustà u so angulu di prughjezzione.

 

4. Rapportu fotometricu

Dopu chì l'aghjustamentu hè statu finitu, hè generatu un schedariu fotometricu chì include l'ottiche è l'illuminazione eccellenti dispunibili.Stu schedariu DIALux include isoline, rendering di culori falsi, è tabelle di valori.Stu schedariu aiuta à furnisce l'illuminazione uniforme è precisa in u stadiu.

 

Cumu sceglite u megliu LED per u vostru stadiu di football?

 

Quandu sceglite a luce LED ghjusta, ci sò parechji fatturi per piglià in cunsiderà.

 

1. Efficacia luminosa

L'efficienza luminosa hè qualcosa chì deve esse attentu.I luci LED sò lampi durable è di alta qualità chì ponu esse facilmente manteni.Puderanu usà menu luce è avè un cunsumu d'energia più bassu.

 

2. Anti-glare Feature

Questa funzione ùn hè micca spessu nutata.Tutti i ghjucatori è l'audienza ponu sentenu disagi da u splendore.Questu pò influenzà a visione è a ghjucabilità di u ghjucatore.Una luce LED cù lenti anti-glare hè necessariu per vede chjaramente ciò chì vede.

 

3. Temperature di culore

A temperatura di u culore hè una altra cosa da cunsiderà.4000K hè a temperatura minima di culore necessaria per un stadiu di football.Per una megliu illuminazione è luminosità, a temperatura di u culore deve esse trà 5000K è 6000K.

 

4. Waterproofing Grade

Un rating IP66 hè necessariu per a luce LED per esse impermeabile.Questu hè impurtante perchè a luce pò esse usata fora è in casa.

 

5. Dissipazione di u calore 

Perchè ùn intrappulanu micca u calore, i luci LED sò megliu per l'illuminazione di u campu di football.U calore pò riduce a vita di vita è aumenta a probabilità di un accidente.

L'illuminazione di u campu di football hè un aspettu impurtante per quessa deve esse pianificatu cù cura.Questa guida deve aiutà à selezziunà a luce LED ghjustu.VKS Lighting pò aiutà vi si avete qualchì quistione.

 

Standard di illuminazione

Per i campi di football, in riferimentu à a norma EN12193, i seguenti requisiti di illuminazione sò richiesti:

 

Campu di football indoor

Esigenza di illuminazione sportiva indoor

 

Campu di football à l'apertu

Esigenza di illuminazione di sport all'apertu

 

Disposizioni di illuminazione - Campo di football all'apertu

 

1. Quessi sò metudi di illuminazione cumuni chì ùn anu micca bisognu di un relé TV:

 

a.Disposizione cù quattru anguli

Quandu si dispone di i cantoni di un campu, l'angulu da u fondu di u polu di u lume à u puntu mediu nantu à a linea laterale è u latu di u campu ùn deve esse più di 5deg.L'angolo trà quella linea è u puntu mediu nantu à a linea di fondu è a linea di fondu ùn deve esse più chjuca di 10deg.L'altezza di a lampa deve esse tale chì l'angolo da u centru di u focu à u pianu di u locu ùn deve esse più bassu di 25 gradi.

Illuminazione di u stadiu di football 6

b.Disposizione laterale 

I lampade sò deve esse posti nantu à i dui lati di un campu.Ùn deve esse micca in 10 ° di u puntu centru di u scopu longu a linea di fondu.A distanza trà u polu di fondu è a linea di u campu ùn deve esse più di 5 metri.I lampi deve esse à l'angolo inclusu trà a linea verticale trà lampade è u pianu di campu.

Illuminazione di u stadiu di football 7

2. I seguenti punti deve esse cunsideratu quandu si illumina un stadiu di football per i bisogni di trasmissione.

 

a.Aduprate u layout da i dui lati per creà u locu

I lumi deve esse posti nantu à ogni latu di a linea di u scopu, ma micca in 15 gradi di u puntu centru.

Illuminazione di u stadiu di football 9

b.Una volta chì i cantoni sò urganizati. 

L'arrangementu di quattru anguli deve esse aduttatu.L'angolo inclusu trà a linea da u fondu di u polu di a lampada à u puntu mediu di a linea laterale di u campu è a linea laterale di u campu ùn deve esse più bassu di 5 gradi.L'angolo inclusu trà a linea da u fondu di u polu di a lampada à u latu di u campu di u puntu mediu è a linea di fondu ùn deve micca più di 15 gradi.L'altezza di a lampa deve esse uguali à l'angolo trà a linea à u centru di un polu di luce è u campu di u centru è u pianu, chì ùn deve micca più di 25deg.

Illuminazione di u stadiu di football 10

c.Se si usa un layout mistu, l'altezza è a pusizione di e lampade deve risponde à i requisiti per i layout di quattru cantoni è laterali.

 

d.In tutti l'altri casi, l'arrangiamentu di pali di luce ùn deve micca bluccà a vista di l'audienza.

 

Disposizioni di illuminazione - Campo di football indoor

Illuminazione di u stadiu di football 11 

 

I campi di football indoor ponu esse aduprati per divertimentu è furmazione.Queste opzioni di illuminazione ponu esse aduprate in campi di basket interni:

 

1. Top layout

Questa luminaria ùn hè micca adattata per sceni cù una dumanda bassa.Una luminaria superiore pò causà l'atleti à glare.Hè megliu aduprà i dui lati per i travaglii di alta dumanda.

 

2. Installazione di pareti laterali

I floodlights duveranu esse aduprati nantu à a parete laterale per furnisce l'illuminazione verticale.Tuttavia, l'angolo di prughjezzione ùn deve esse più di 65 gradi.

 

3. Installazione mista

I lampi ponu esse disposti in una stallazione superiore o laterale.

 

Selezzione di proiettori di football LED

 Quandu sceglite lampade di campu di football, duvete cunsiderà u locu, l'angolo di fasciu è u coefficient di resistenza di u ventu.A lampada di inundazione LED VKS cù fonte di luce hè una replica di a marca impurtata.A so forma bella è generosa rinfurzà l'aspettu di tuttu u campu di sport.

Illuminazione di u stadiu di football 12


Tempu di Postu: Dec-22-2022