A tendenza futura di u sviluppu di i lampi di strada solari

Cumu sceglie trà u lampione di strada LED solare è u lampu di circuit municipale?

Più è più luci di strada LED solari sò usati nantu à a strada.In cunfrontu cù i lampi di circuitu di cità ordinariu, chì sò e cundizioni

Fate tanta attenzione è amate à i luci di strada LED solari?Ascoltemu a fabbrica di lampi di strada per spiegà unu à unu !

Luce di strada LED solare

InstallazioneCparaguni

Quandu si stallanu lampi di strada LED solari, ùn ci hè bisognu di stabilisce linee cumplesse, solu una basa di cimentu è una fossa di batteria in 1m, Pò esse fissatu cù bulloni galvanizzati.
Ci sò prucedure di funziunamentu cumplessi in a custruzzione di lampi di circuitu municipale.Prima di tuttu, hè necessariu di stallà cavi ausiliari, scavà trinchera, stende tubi, filetta in tubi, backfill è altri prughjetti à grande scala.

A custruzzione di l'ingegneria civile consuma assai risorse umane, materiali è finanziarii.Infine, deve esse debugged.Quandu ci hè un prublema, pruvucarà un gran cunsumu di prublemi.

CostuCparaguni

Luce di strada LED solares pò prufittà di investimentu una volta è benefici à longu andà.A causa di a linea simplice, ùn ci hè micca costu di mantenimentu è costu di l'electricità caru.

U costu serà ricuperatu in 6-7 anni, è più di 1 milione di elettricità è costi di mantenimentu seranu salvati in i prossimi 3-4 anni.

U costu di l'electricità di a lampa di circuit municipale hè altu è a linea hè cumplessa, cusì a linea deve esse riparata continuamente per un bellu pezzu.In particulare quandu a tensione hè inestabile

Hè inevitabbile chì a lampa di sodiu hè faciule da rompe, è cù l'estensione di a vita di serviziu, l'anzianu di a linea è u costu di mantenimentu aumentanu annu per annu.

SicurezzaCparaguni

Dapoi uluce di strada LED solareadotta una bassa tensione di 12-24V, a tensione hè stabile, l'operazione hè affidabile, è ùn ci hè micca un potenziale periculu di sicurezzaecumunità ecologica, pruduttu ideale di dipartimentu di amministrazione stradale.

Ci sò grandi periculi nascosti in a sicurità di i lampi di circuit municipali.Sutta l'ambienti di vita cambiante, a custruzzione di a ricostruzione di strade è l'ingegneria di u paisaghjuwork, l'alimentazione anormali è a custruzzione incruciata di e pipelines d'acqua è di gas anu purtatu assai periculi nascosti.

Luce di strada LED solare - a nova tendenza di l'industria di lampi stradali in u futuru

Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia è u sviluppu di a nova energia, l'energia solare hà rimpiazzatu assai di l'energia tradiziunale, a tecnulugia di l'illuminazione di strada LED sulari.

Ci vole à esse migliuratu, ma l'illuminazione solare eventualmente diventerà una nova tendenza.Parechje strade urbane è strade usanu luci di strada LED solari.

Videndu sti lampi di strada LED solari, qualchissia suspirò: "Usà i lampi di strada LED solari si senti assai risparmiu d'energia. Ùn cunnosci micca a nostra cità.

I lampi di strada in u distrittu ponu ancu esse installati cù l'energia solare?"

Ci sò batterie in luci di strada LED solari, chì cunverte l'energia luminosa in energia elettrica.Ancu s'ellu hè assai ecologicu è risparmiu d'energia, stu tipu di batteria.

Avè una certa vita è prezzu caru.Inoltre, attualmente, a tecnulugia di illuminazione di strada LED di u sole ùn hè micca perfetta, chì ùn pò micca esse radiata da l'alimentazione elettrica.

I posti ponu aduprà temporaneamente i luci di strada LED solari.Avà ùn hè micca realisticu di utilizà luci di strada LED solari in una grande zona in l'area urbana.Ma sempre, u sole.

I lampi di strada à risparmiu energeticu seranu certamente una nova tendenza di l'illuminazione stradale in u futuru, è seranu assai popularizzati cù u sviluppu urbanu.

Ancu se i lampi di strada LED solari ùn sò micca stati cumplettamente popularizzati in parechje cità, serà una nova tendenza in u sviluppu di l'industria di lampi stradali in u futuru. industrii per occupà u mercatu.


Tempu di Postu: 13-Jan-2022