Perchè avete bisognu di un retrofit LED?

I luci LED rimpiazzanu a tecnulugia di illuminazione tradiziunale in una larga gamma di applicazioni di illuminazione.Sò utili per l'illuminazione interna, l'illuminazione esterna è l'illuminazione chjuca in applicazioni meccaniche.

Retrofitting a vostra facilità significa chì aghjunghje qualcosa di novu (cum'è una tecnulugia, cumpunente o accessori) chì l'edifiziu ùn avia micca prima o chì ùn era micca una parte di a custruzzione originale.U terminu "retrofit" hè assai un sinonimu cù u terminu "cunversione".In u casu di l'illuminazione, a maiò parte di i retrofits chì sò accaduti oghje sò retrofits di l'illuminazione LED.

I lampi d'alogenuri di metalli sò stati un pilastru in l'illuminazione sportiva per decennii.L'alogenuri di metalli sò stati ricunnisciuti per a so efficienza è a brillantezza in paragunà à l'illuminazione incandescente convenzionale.Malgradu u fattu chì l'alogenuri di metalli anu servitu a so funzione in modu efficace per decennii, a tecnulugia di l'illuminazione hà avanzatu à u puntu chì l'illuminazione LED hè oghji cunsiderata cum'è u standard d'oru in l'illuminazione sportiva.

Retrofit LED

 

Eccu perchè avete bisognu di una soluzione di retrofit di l'illuminazione LED:

 

1. A vita di LED hè più longa

Una lampa d'alogenuri metallici hà una vita media di 20.000 ore, mentre chì una lampada LED hà una vita media di circa 100.000 ore.Intantu, i lampi d'alogenuri metallici spessu perdenu 20 per centu di a so brillantezza originale dopu à sei mesi di usu.

 

2. I LED sò più brillanti

I LED ùn sò micca solu più longu, ma sò generalmente più brillanti.A lampa d'alogenuri di metalli 1000W produce a listessa quantità di luce cum'è una lampa LED 400W, chì face un puntu di vendita maiò per l'illuminazione LED.Dunque, cunvertisce l'alogenuri di metalli in luci LED, risparmiate tunnellate di putenza è soldi nantu à a vostra fattura d'energia, una scelta chì beneficerà sia l'ambiente sia a vostra billetera.

 

3. LEDs bisognu di menu mantenimentu

I luci di l'alogenuri metallici necessitanu mantenimentu regulare è rimpiazzamentu per mantene u standard di illuminazione di i vostri club.Lumi LED, invece, per via di a so vita estesa, ùn anu micca bisognu di assai mantenimentu.

 

4. LED sò menu costu

Iè, u costu iniziale di lumi LED hè più di lumi tipici di l'alogenuri di metalli.Ma i risparmi à longu andà superanu significativamente u costu iniziale.

Cum'è dichjaratu in u puntu 2, i luci LED utilizanu assai menu putenza per ghjunghje à u listessu livellu di luminosità cum'è lampade à ioduri metallici, chì vi permette di risparmià soldi nantu à a vostra bolletta elettrica.Inoltre, cum'è dichjaratu in u puntu 3, ùn ci sò essenzialmente micca spese di mantenimentu cunnessi cù l'illuminazione LED, chì rapprisenta un risparmiu sustanciale supplementu à longu andà.

 

5. Meno spill light

A luce emessa da l'alogenuri di metalli hè omnidirezionale, chì significa chì hè emessa in tutte e direzzione.Questu hè prublema per l'illuminazione di spazii esterni, cum'è campi di tennis è ovali di football, postu chì l'absenza di illuminazione direzionale aumenta i luci spill indesiderati.In cuntrastu, a luce emessa da a luce LED hè direzzione, chì significa chì pò esse focu in una direzzione particulare, cusì minimizendu u prublema di distracting o spill lights.

 

6. No 'warm-up' tempu necessariu

Di genere, i luci di l'alogenuri di metalli deve esse attivati ​​una meza ora prima di l'iniziu di u ghjocu di notte in un campu di atletica di grandezza.Duranti stu periodu, i lumi ùn anu ancu ottinutu a luminosità massima, ma l'energia utilizata durante u periodu di "riscaldamentu" serà sempre caricata à u vostru contu elettricu.A diversità di luci LED, questu ùn hè micca u casu.I luci LED ottennu l'illuminazione massima immediatamente dopu l'attivazione, è ùn anu micca bisognu di un tempu di "raffreddamentu" dopu l'usu.

 

7. Retrofit hè faciule

Parechje luci LED utilizanu a listessa struttura cum'è i lampi d'alogenuri di metalli convenzionali.Dunque, a transizione à l'illuminazione LED hè assai indolore è discreta.

Parcheghju di retrofit LED

Edificiu di retrofit LED


Tempu di pubblicazione: 30-sep-2022