Perchè aghjurnà i luci sportivi in ​​e scole?

U sistema di illuminazione permette à i studienti di esercitassi in i palazzi sportivi è i campi di e scole.I prughjetti di illuminazione chì sò ben cuncepiti aiutanu i studienti à sentenu sicuri è à l'aise quandu utilizanu e facilità.Questu, à u turnu, li aiuta à fà megliu in a palestra è ancu durante l'attività sportiva cum'è basketball, volleyball è football.

Corti interni in a scola 2 

 

Chì effettu hà l'illuminazione nantu à e strutture sportive di a scola ?

 

Grazie à l'illuminazione LED è a tecnulugia più recente, ci sò parechje opzioni per i sistemi di illuminazione in i scoli, l'università è i licei.Questi prudutti ponu ancu risparmià assai soldi.Hanu ancu una speranza di vita più longa cà l'opzioni tradiziunali.

Inoltre, i campi sportivi illuminati in i centri educativi ponu esse aduprati per rinfurzà u so usu è cumpiendu altre funzioni impurtanti.

 

L'esperienza di l'utilizatore hè migliorata

E cundizioni d'illuminazione ghjusta permettenu à i studienti di fà i so migliori esercizii fisichi quandu a luce hè ghjustu.L'illuminazione curretta pò ancu avè un impattu pusitivu nantu à u ritmu circadianu naturali di u corpu.L'estremità blu di u spettru pò esse stimulatu da a tecnulugia LED, chì dà à e persone un sensu aumentatu di energia è vitalità.

 

Evitendu scontri

Hè pussibule di riduce u splendore, brillanu è aumentà l'uniformità di l'illuminazione durante a furmazione è i partiti.E strutture sportive multi-purpose sò spessu i più grandi spazii in e scole.Queste facilità ponu esse aduprate micca solu per e classi, ma ancu per accoglie cuncorsi, atti istituzionali o avvenimenti suciali.L'illuminazione deve esse abbastanza flessibile per risponde à e diverse esigenze di illuminazione.

Quandu l'utilizatori facenu circuiti o prucessi, per esempiu, i luci in una palestra pò avè bisognu à esse.Per evità i periculi potenziali è i risichi assuciati à una luce troppu o troppu bassa, hè impurtante avè l'opzione di aumentà o diminuite i livelli di luce quandu è induve necessariu.

 

Cost-efficace nantu à l'energia

Quandu i luminarii LED sò stati installati, i sistemi di illuminazione di a scola energetica utilizanu gocce di più di 50%.I lumi LED consumanu trà u 50% è u 80% di menu energia cà l'attrezzi HID simili.L'illuminazione LED esterna hè più efficiente in energia è pò risparmià e scole migliaia di dollari ogni annu.Questu dipende da quanti apparecchi sò utilizati è quantu sò usati.Questu significa chì e luci LED ponu esse facilmente recuperate in pochi anni.I luci LED muderni ponu ancu esse aduprati per furnisce l'illuminazione verticale, chì hè un requisitu impurtante per certi sporti.

Add-ons à i sistemi di cuntrollu di illuminazione intelligente ponu esse aduprati per cumplementà a tecnulugia LED.Questi add-ons includenu sensori di muvimentu, illuminazione dimmed at night, è una varietà di paràmetri chì ponu adattà à attività specifiche.Questu aiuta à assicurà chì ogni zona riceve a quantità ghjusta di luce.Avemu da ricurdà ancu chì avemu parechje opzioni per cuntrolli centralizzati simplici è faciuli d'utilizà.

 

Meno Manutenzione

A causa di a tecnulugia di illuminazione utilizata per fà u travagliu, l'apparecchi LED ponu esse affidabili è simplici per mantene.I luci HID necessitanu più mantenimentu per via di prublemi di rendiment.I luci HID necessitanu più mantenimentu cà i LED.

 

Qualità è durata di vita

I LED furniscenu una luce luminosa, coherente, senza tremuli per un bellu pezzu.Di genere, i LED duranu almenu 50 000 ore.Questu hè quasi duie volte l'aspettativa di vita di una lampada HID.I LED ùn giranu micca un culore diversu cum'è l'apparecchi di luci HID dopu solu 10 000 ore di usu normale.

 

L'elementi più impurtanti di i sistemi di illuminazione

 

Quandu si stallanu sistemi di illuminazione, hè impurtante di cunsiderà i seguenti spazii: illuminazione media, uniformità di luce è cuntrollu di splendore.

 

Regulamenti

A norma UNE EN 12193 regula l'illuminazione in zone destinate à attività sportive.Stu standard copre tramindui novi strutture è rinnuvamenti.Queste esigenze riguardanu a sicurezza, u cunfortu visuale, l'abbagliamento, a prevenzione, l'integrazione è l'efficienza energetica.

 

Corti esterni è interni

U vantaghju principali di u vastu aumentu di a qualità è a varietà di i dispositi LED dispunibuli nantu à u mercatu annantu à l'ultimi decennii hè u fattu chì ci hè sempre una opzione, indipendentemente da quale paràmetru hè.Questu significa chì hè pussibule aduprà i dispositi LED in ogni tipu di facilità di sport all'aperto o interni in i scoli.

I tribunali all'apertu deve esse cunsideratu in dui aspetti: visibilità di notte, è splendore.Hè impurtante di creà un spaziu invitante in spazi interni.U biancu neutru (4 000 Kelvin), hè a megliu scelta.

Sala di sport in a scola

Tipi di sport

Hè impurtante di ricurdà chì e instalazioni sportive sò aduprate per parechje attività diverse, è ogni attività precisa a so propria illuminazione.A norma UNE-EN 12193 dice chì 200 lux hè cunsigliatu per a maiò parte di i ghjochi di ballò.Tuttavia, i tornei è i cuncorsi necessitanu livelli di illuminazione trà 500 è 750 lux.

Se ùn ci hè micca una rete, i luminarii in i gimnasti anu da avè una tappa cù una griglia protettiva.E piscine anu parechje finestre di vetru per maximizà a luce naturale.Tuttavia, hè impurtante micca di riflette a luce di u sole o di splende l'acqua.Inoltre, tutti i dispositi devenu esse impermeabili è prutetti da rotture accidentali.

 

Diversi lochi sportivi ponu esse bisognu di diverse tecniche di illuminazione secondu u tipu d'attività.

 

Campu di baseball

Un campu di baseball hà bisognu di illuminazione ancu.U ballò deve esse visibile à i ghjucatori in ogni mumentu.Questu hè bisognu di basi ben illuminate è assai illuminazione in l'outfield.Un campu di baseball tipicu di u liceu richiede 30-40 illuminazione di l'area LED muntata à 40-60 piedi sopra a terra.

 

Campu di football

Quandu decide u layout di l'illuminazione per i posti di football all'aperto, hè impurtante cunsiderà a dimensione di u campu.A maiò parte di i campi di football di u liceu sò circa 360 piedi per 265 piedi.Un campu di questa dimensione avarà bisognu di circa 14 000 watts di illuminazione.

 

Stadiu di football

L'illuminazione per un campu di football di u liceu hè listessa chì l'illuminazione per un stadiu di football.A perspettiva di i spettatori hè cruciale quandu mette in risaltu i campi di ghjocu.Tuttu u campu deve esse illuminatu bè, cun un focus particulari nantu à ogni goalpost.Per risultati ottimali in l'illuminazione di football, l'anguli di fasciu sò essenziali.

 

Campi di tennis

I campi di tennis sò più chjuchi cà l'altri posti è sò generalmente chjusi.Per u megliu risultati, l'illuminazione deve esse cuncentrata è focu annantu à a corte.Ideale hè di utilizà parechji LED più chjuchi chì sò posti 40-50 piedi sopra à a corte.

 

Piscines

Fattori supplementari sò implicati se una zona di natazioni face parte di l'aghjurnamentu di l'illuminazione sportiva di a scola.A sicurità hè di primura.Questu significa chì i riflessi di a superficia di l'acqua deve esse cuntrullati.Ancu se u disignu di l'edifiziu pò esse impurtante, l'uplighting hè a megliu opzione.I bagnatori ùn sentiranu quasi nisuna disagia da a luminaria attuale, postu chì ùn hè micca in a so visione perifèrica.

Ùn hè micca faciule.U floodlight deve esse efficiente per assicurà chì a luce rimbalza nantu à i tetti è pò ghjunghje à 300 lux in media.Questu hè induve i LED sò sempre più utilizati, postu chì a tecnulugia hà migliuratu finu à u puntu chì pò facilmente ottene u risultatu necessariu.

Data l'alte temperature in l'ambienti di a piscina, hè inevitabbile chì l'integrità di l'attrezzatura deve esse mantenuta.A corrosione hè un prublema cumuni cù l'illuminazione legata è spessu pò esse un mutivu per investisce in novi sistemi.Parechji pruduttori sò capaci di offre apparecchi chì resistanu a temperatura è l'umidità estreme per via di a qualità di revestimenti muderni.Parechji pruduttori sò capaci di furnisce revestimenti supplementari nantu à dumanda.Per esempiu, quelli chì anu un compostu di qualità marina chì pò esse usatu per l'applicazioni maritime o costiere.

Illuminazione di tennis in a scola

L'illuminazione di a piscina in a scola

A luce ghjusta adatta per ogni esigenza

Hè cumuni per i studienti di circà in classi, partite è sessioni di furmazione.Questu hè impurtante per assicurà chì e scole anu una illuminazione adatta chì li permette di vede chjaramente.A tecnulugia LED pò esse integrata in i dispositi di cuntrollu per ottimisà l'efficienza energetica è i livelli di illuminazione.In certi casi, luminarii mobili o supplementari ponu esse utili.

 

Prudutti VKS specializati

 

VKSoffre una larga gamma di prudutti specializati chì ponu esse aduprati in strutture sportive.In particulare:

Serie VKS FL3.Stu spotlight LED d'alta efficienza pò esse stallatu in parechji lochi cum'è intornu à piscine, gimnasti è intornu à piste di atletica.

UFO dirigibile.Questa luminaria LED di alta baia hè ideale per e strutture sportive per via di a so efficienza è di u so altu rendiment.

 

I prughjetti di l'illuminazione di a sala di sport deve esse pensati cun cura per cuntà tutti i lochi pussibuli è l'attività chì ponu esse realizati.Questu maximizeghja l'efficienza energetica, pò aumentà u rendiment è aderisce à i regulamenti.


Tempu di Postu: Nov-23-2022